Geplaatst: 31 oktober 200618 jaren comment_532904 wat is de slechste film die je ooit hebt gezien. die van mij is Mulan. ik weet niet of jullie die film kennen maar hij is niet bepaald goed. zit niet echt een duidelijk verhaal in.
Geplaatst: 30 november 200618 jaren comment_551971 The Scorpian King. Die was zo verschrikkelijk slecht dat ik hem met een stel vrienden uit puur sadomasochisme uit heb gekeken. Het eerder in dit topic genoemde Blair Witch Project (De eerste, de opvolgers schijnen wel erg slecht te zijn) vind ik dan juist weer een meesterlijke low-budgetfilm. Zeker in combinatie met de promotiecampagne ervan.
Geplaatst: 2 december 200618 jaren comment_553233 Ghost lake Ballenfilm, zonder verhaalijn en niet spannend !
Geplaatst: 3 december 200618 jaren comment_554124 Jaws II, The Blair With Project II, eigenlijk bijna overal de tweede van, ze willen teveel Saw II daarintegen gaat nog wel, maar Saw I is wel beter. En na 2 Lethal Weapon Films had ik het ook wel gezien, waarom nog 3 & 4
Geplaatst: 3 december 200618 jaren comment_554168 Mission impossible 1... Alleen het eind muziekje is leuk Ik dacht aan actie...
Geplaatst: 4 december 200618 jaren comment_554773 2 is ook niet echt wat, het gaat op het zogenaamde konijnenpootje veroveren, daar gaat de hele film ook over. Maar je ziet daar niets van, alleen dat tom cruise van het dak pleurt
wat is de slechste film die je ooit hebt gezien.
die van mij is Mulan. ik weet niet of jullie die film kennen maar hij is niet bepaald goed.
zit niet echt een duidelijk verhaal in.