maarte41 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) In dit topic kan je je zelfgemaakte screens posten. Screenshots kan je maken met de cheatdevice, bij de versie die op dit moment uit is stopt de game nog niet helemaal waardoor de screenshot wazig is. Als je devhook gebruikt kan je een screen maken door op het muzieknootje te drukken. Met een fototoestel kan je ook screenshots maken, je zet wel best de flits af. Hier zijn mijn eerste screens. Straks komen er nog meer. Hier zijn ze dan. Bewerkt: 2 november 2006 door maarte41 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaker Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Mooie screenshots Ik heb hem ook, dus ik zal ook wat screens posten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Mooie foto's, ook met Vic op die waterscooter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 jaja leuk gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rayman800 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Het lijkt me wel gaaf om vanaf de chunder wheel mensen neer te knallen met een sniper. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 wat is de chunder wheel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Dat is dahct ik het reuzenrad, maar kan je daar in dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Mooie screenshots maarte41. Hoe heb je dat gedaan? Is er een camera in VCS? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Dat is dahct ik het reuzenrad, maar kan je daar in dan? Nee je kan er niet in, maar hij staat er gewoon Ontopic: Mooie screens, ik heb zelf het spel nog niet, maar kan je me vertellen hoe je die screens maakt? Mooie screenshots maarte41. Hoe heb je dat gedaan? Is er een camera in VCS? Misschien wel, maar daar heeft hij het niet mee gedaan want je ziet het mannetje Bewerkt: 1 november 2006 door ourvoice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bohses Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Zo hopen dat t werkt! met je muzieknootje.. als je m aan hebt staan tenminste... oeps.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hit Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Dat is dahct ik het reuzenrad, maar kan je daar in dan? oowh kep net het vliegtuig: BiPlane Echt vet vliegtuigje howr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Wat stond er in VC op die plaats van de reuzenrad? Kan me dat helemaal niet meer herinneren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Wat stond er in VC op die plaats van de reuzenrad? Kan me dat helemaal niet meer herinneren Volgens mij was dat die bouwplaats met stellingen waar je opdrachten van Avery Carrington kreeg. Maar ik kan het mis hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Isafdar Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Daar staan dus die gebouwen die ze aan het bouwen zijn in vice city die je op moet blazen. van Avery Carrington inderdaad. Bewerkt: 1 november 2006 door Isafdar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rekam Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Stond daar dat bouwwerf niet? Waar de missies van Avery beginnen? Edit: Te laat! Bewerkt: 1 november 2006 door Rekam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.