Jump to content
Geplaatst:
comment_533042

In dit topic kan je je zelfgemaakte screens posten.

Screenshots kan je maken met de cheatdevice, bij de versie die op dit moment uit is stopt de game nog niet helemaal waardoor de screenshot wazig is.

Als je devhook gebruikt kan je een screen maken door op het muzieknootje te drukken.

Met een fototoestel kan je ook screenshots maken, je zet wel best de flits af.

Hier zijn mijn eerste screens.

snap018cs4.png

snap002nf6.png

snap019bp8.png

snap003lu7.png

Straks komen er nog meer.

Hier zijn ze dan. :clown:

snap030as4.png

snap088mt6.png

snap046yw0.png

snap042ub1.png

snap090xn9.png

snap080lq4.png

Bewerkt: door maarte41

• Reacties 430
  • Bezichtigingen 33.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_536360

he misschiem komt dat wel omdat SA 3GB groter is dan VCS, het is maar een gedachte hoor -.- en oja over een paar uur als ik opsta ga ik dat phil collings concert filmpje maken hoor ;-)

Dat heeft toch niks met interieur te maken

SA is 3 gb groter omdat het spel ok 3 x zo groot is als gta vcs qwa oppervlakte

maar psp scherm is kleiner grafisch is het minder

en GTA is nog een tikkie uitgebreider

maar dan kan je toch nog wel een interiertje maken van een paar mb

btw op een umd kan 1,8 gig en vcs is 1,2 gig :D

ja Cker wel :D

Geplaatst:
comment_536482

goeieorgend, ik verbeter je even, een umd kan 1,7GB aan en vcs is 1.6GB. En de oppervlakte heeft er niets mee te maken, kijk maar eens hoe vaak je hetzelfde object tegenkomt in sa. Maar nu eerst ontbijt, dan video :puh:

Geplaatst:
comment_536485
goeieorgend, ik verbeter je even, een umd kan 1,7GB aan en vcs is 1.6GB. En de oppervlakte heeft er niets mee te maken, kijk maar eens hoe vaak je hetzelfde object tegenkomt in sa. Maar nu eerst ontbijt, dan video :puh:

Klopt GTA VCS is ongeveer 1.6 GB groot :clown::D

Geplaatst:
comment_536506

GTA Vice City Stories neemt toch alleen 1.6 GB in als je hem download ???

En als je het spel gewoon koopt neemt GTA Vice City Stories toch gewoon niet 1.6 GB in ???

Dan neemt het alleen je save game in ???

Geplaatst:
comment_536510

En als je het spel gewoon koopt neemt GTA Vice City Stories toch gewoon niet 1.6 GB in ???

Als eerste we mogen hier geen woord laten over Downloads, want dat is per wet verboden en het staat in de forum regels. Maar omdat ik weet dat jij er niet aan doet spreek ik in het algemeen, maar over jouw vraag: 'De Savegames van GTA VCS zijn ongeveer 750KiloByte. En als je het spel dus op een UMD (Universal Media Disc) hebt staan heb je eigenlijk niet meer nodig dan een 1MB schijfruimte op je Pro Duo Stick. Maar als je het spel gedownload hebt wat per de wet verboden is, dan neemt dat schijf ruimte in op je Pro Duo Stick. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het spel gewoon 1.6GB (Volgens Meetlat) is. Is dat een beetje duidelijk zo?

Ja oke dat moest ik even weten Summerbase.

Downloaden dat kan ik toch niet dat vind ik veelste moeilijk en ik wil het ook niet.

Zo hoor ik het graag, downloaden is voor 'zielige' mensen. :{

Bewerkt: door SummerBase

Geplaatst:
comment_536520

Als eerste we mogen hier geen woord laten over Downloads, want dat is per wet verboden en het staat in de forum regels. Maar omdat ik weet dat jij er niet aan doet spreek ik in het algemeen, maar over jouw vraag: 'De Savegames van GTA VCS zijn ongeveer 750KiloByte. En als je het spel dus op een UMD (Universal Media Disc) hebt staan heb je eigenlijk niet meer nodig dan een 1MB schijfruimte op je Pro Duo Stick. Maar als je het spel gedownload hebt wat per de wet verboden is, dan neemt dat schijf ruimte in op je Pro Duo Stick. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het spel gewoon 1.6GB (Volgens Meetlat) is. Is dat een beetje duidelijk zo?

ik vind dat je zowiezo niet moet downloaden . het is gewoon stelen

je komt maar lekker op een andere manier aan je Gta Story

Begin er gewoon niet aan en zet op je sinterklaas lijstje :psp :bonk:

Geplaatst:
comment_536579

Mooie picture van Phil Collins.

We zien Reni Wassulmaier aan de zijde van Phil staan. Dus het zou kunnen dat Phil een opdrachtgever is tijdens zijn tournee door Vice City.

Hele mooie pictures Quiz :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.