Jump to content
Geplaatst:
comment_533042

In dit topic kan je je zelfgemaakte screens posten.

Screenshots kan je maken met de cheatdevice, bij de versie die op dit moment uit is stopt de game nog niet helemaal waardoor de screenshot wazig is.

Als je devhook gebruikt kan je een screen maken door op het muzieknootje te drukken.

Met een fototoestel kan je ook screenshots maken, je zet wel best de flits af.

Hier zijn mijn eerste screens.

snap018cs4.png

snap002nf6.png

snap019bp8.png

snap003lu7.png

Straks komen er nog meer.

Hier zijn ze dan. :clown:

snap030as4.png

snap088mt6.png

snap046yw0.png

snap042ub1.png

snap090xn9.png

snap080lq4.png

Bewerkt: door maarte41

• Reacties 430
  • Bezichtigingen 33.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_544627
en ik zou graag eens een screen zien vd gaff hook aub (in game).

dankuwelaub. :clown:

Volgens mij bedoelt hij het volgende meetlat :

En ik zou graag eens een screen zien van Devhook alstublieft (in game).

Als je iets anders voor mij onbekends bedoelt (VD Gaff Hook) mijn excuses maar ik vind het het meest op Devhook lijken. Een screen van Devhook ingame zijn zowat alle screens die je hier ziet zonder dat de PSP hierop te zien is. Een screen van Devhook in actie zet ik ook nog even voor je neer maar volgens mij heb jij een verkeerde opvatting over wat Devhook inhoud.

devhook.jpg

Hier is de Devhook screen, heeft niets te maken met Vice City Stories

Geplaatst:
comment_544840

ik bedoel dus de 'gaff hook' :puh: .

op die boot waar je de verrekijker vindt (op het eerste eiland) , vind je ook de gaff hook (geen defhook dus :bonk: ).

dus ik vraag : wil iemand eens een ingame screen maken van de gaff hook en hoe je er de mensen mee aanwijst ?

Bewerkt: door Multi-gunner

Geplaatst:
comment_545437

Hij zegt op de boot van de verrekijker, ik heb die helemaal uitgekamt en alleen een wandelstok gevonden op de verrekijker na, en die stok heeft tog ook aan haak :puh: trouwens ik ben een visser en heb nooit van een gaff hook gehoord...

* een gaff hook is voor mensen die op zee gaan vissen, het is een soort haak met een weegschaaltje in ofzo zodat je je vis kan wegen terwijl hij nog aan de haak hangt.

Bewerkt: door meetlat

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.