Jesperkaj Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Weet iemand hoe je foto's moet maken. PS: Heb het spel voor de PS2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) je bedoelt zeker de missie Snappy Dresser ik denk dat het o (cirkeltje) is (voor psp en ps2) dat het dezelfde knop als schieten is Bewerkt: 1 november 2006 door MASTERMIND Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Dit zou normaal gesproken in een balkje boven in beeld moeten komen te staan. Ik weet niet of het klopt omdat ik hem op de Psp heb, maar ik zou het volgende proberen: Richten met Vierkantje/R1 Met X zoom je in en uit En met O maak je een foto Deze instructies en de missie staan ook uitgebreid hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Weet iemand hoe je foto's moet maken.PS: Heb het spel voor de PS2 Ik neem aan dat het voor de PS2 net zoals in 'San Andeas' is, richten en een foto maken met . Inzomen moet met en uitzomen met . Op de PSP is alles hetzelfde alleen is de R button . Bewerkt: 1 november 2006 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 _o_Bedankt_o_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.