Geplaatst: 1 november 200618 jaren comment_533419 weet iemand welk pokemon spelletje het beste is pokemon emerald of ruby Bewerkt: 1 november 200618 jaren door gta-san-andreas-lover1000
Geplaatst: 1 november 200618 jaren comment_533436 Ik heb beide spellen gespeeld. Ik kan je vertellen dat Pokemon Ruby en Pokemon Emerald een van de beste Pokemonspellen zijn. Als ik zou moeten vertellen welke Pokemonspel beter is dan zou ik kiezen voor Pokemon Emerald. Door de uitbreidingen en verbeteringen in Emerald kun je veel meer dingen doen. Je kan bijvoorbeeld tegen 2 man vechten die maximaal 6 pokemon hebben. Je tegenstanders staan niet meer stil, maar komen direct jouw kant op. De foutjes uit Pokemon Ruby zijn uit Emerald gehaald.
Geplaatst: 1 november 200618 jaren comment_533437 Ik zou voor emerald kiezen Ruby vind ik echt een vervolg spel Volgens mij komen er 2 niewe pokemonspellen uit, namelijk pokemon daimond en pairl op de Nintendo ds
Geplaatst: 1 november 200618 jaren comment_533591 Als je mischien even wacht. Als het goed is komen er 2 nieuwe pokemon spellen uit. Of die zijn al uit.
Geplaatst: 1 november 200618 jaren comment_533981 Ja, er komen 2 nieuwe maar die zijn wel voor de DS. Dus als je alleen een GBA heb zou ik voor Emerald kiezen. Je kan daar veel meer pokemon vangen. Dus meer (vang)plezier. Kijk anders even op deze site rond. Daar is veel info over alle pokemon spellen te vinden. Veel succes
weet iemand welk pokemon spelletje het beste is
pokemon emerald of ruby
Bewerkt: door gta-san-andreas-lover1000