Geplaatst: 1 november 200618 jaren comment_533860 Hier ff de cheats voor de mensen die vice city stories al hebben (Heb ze hier gezet omdat ze moeilijk te vinden zijn ) (ik heb er een paar getest en ze werken ) Origineel: Weapon Set 1 - brass knucles, knife, molatov, 9mm, rifle, SMG, AK LEFT, RIGHT, X, UP, DOWN, SQUARE, LEFT, RIGHT Weapon Set 2 - katana, remote grenades, python, shotgun, silenced uzi, m4, rockets, sniper rifle LEFT, RIGHT, SQUARE, UP, DOWN, TRIANGLE, LEFT, RIGHT Weapon Set 3 - chainsaw, grenades, laser scope python, shotgun, mp5, m4, minigun, sniper rifle LEFT, RIGHT, TRIANGLE, UP, DOWN, CIRCLE, LEFT, RIGHT Get $250000 UP, DOWN, LEFT, RIGHT, X, X, L1, R1 Armor UP, DOWN, LEFT, RIGHT, SQUARE, SQUARE, L1, R1 Health UP, DOWN, LEFT, RIGHT, CIRCLE, CIRCLE, L1, R1 Raise Wanted Level UP, RIGHT, SQUARE, SQUARE, DOWN, LEFT, CIRCLE, CIRCLE Never Wanted UP, RIGHT, TRIANGLE, TRIANGLE, DOWN, LEFT, X, X Sunny Weather LEFT, DOWN, R1, L1, RIGHT, UP, LEFT, CIRCLE Clear Weather LEFT, DOWN, R1, L1, RIGHT, UP, LEFT, X Overcast Weather LEFT, DOWN, L1, R1, RIGHT, UP, LEFT, SQUARE Rainy Weather LEFT, DOWN, L1, R1, RIGHT, UP, LEFT, TRIANGLE Foggy Weather LEFT, DOWN, TRIANGLE, X, RIGHT, UP, LEFT, L1 Spawn Rhino UP, L1, DOWN, R1, LEFT, L1, RIGHT, R1 Faster Clock R1, L1, L1, DOWN, UP, X, DOWN, L1 Destroy All Cars L1, R1, R1, LEFT, RIGHT, SQUARE, DOWN, R1 Peds Riot R1, L1, L1, DOWN, LEFT, CIRCLE, DOWN, L1 Peds Attack You DOWN, TRIANGLE, UP, X, L1, R1, L1, R1 Peds Have Weapons UP, L1, DOWN, R1, LEFT, CIRCLE, RIGHT, TRIANGLE Faster Gameplay LEFT, LEFT, R1, R1, UP, TRIANGLE, DOWN, X Slower Gameplay LEFT, LEFT, CIRCLE, CIRCLE, DOWN, UP, TRIANGLE, X Perfect Traction, Down=Car Hop DOWN, LEFT, UP, L1, R1, TRIANGLE, CIRCLE, X Commit Suicide RIGHT, RIGHT, CIRCLE, CIRCLE, L1, R1, DOWN, X 23) ? UP, DOWN, TRIANGLE, X, L1, R1, LEFT, CIRCLE 24) ? UP, UP, RIGHT, LEFT, TRIANGLE, CIRCLE, CIRCLE, SQUARE Black Traffic L1, R1, L1, R1, LEFT, CIRCLE, UP, X Spawn Trashmaster DOWN, UP, RIGHT, TRIANGLE, L1, TRIANGLE, L1, TRIANGLE 27) ? DOWN, UP, RIGHT, L1, L1, SQUARE, UP, L1 Guys Follow You RIGHT, L1, DOWN, L1, CIRCLE, UP, L1, SQUARE Upside Down SQUARE, SQUARE, SQUARE, L1, L1, R1, LEFT, RIGHT Upside Down LEFT, LEFT, LEFT, R1, R1, L1, RIGHT, LEFT 31) ? UP, UP, UP, SQUARE, SQUARE, TRIANGLE, R1, L1 32) ? UP, UP, UP, CIRCLE, CIRCLE, X, L1, R1 33) ? UP, UP, UP, X, X, SQUARE, R1, L1 34) ? UP, UP, UP, TRIANGLE, TRIANGLE, CIRCLE, L1, R1 Chrome Cars RIGHT, UP, LEFT, DOWN, TRIANGLE, TRIANGLE, L1, R1
Geplaatst: 5 november 200618 jaren comment_536739 Ik had SA en LCS op 100% gecheat, maar daarna beiden ook zonder cheats, toen merkte ik dat het veel leuker is zonder cheats!Ik weet al wat ik ga doen! dat kan niet wat jij zegt je komt nooit tot de hondert met cheats maar idd gta zonder cheats is veel leuker met sa cheaten ik altijd maar bij lcs kwam er een eind aan dus bij vcs ga ik het ook niet doen
Geplaatst: 5 november 200618 jaren comment_536846 Ik had SA en LCS op 100% gecheat, maar daarna beiden ook zonder cheats, toen merkte ik dat het veel leuker is zonder cheats! Ik weet al wat ik ga doen! dat kan niet wat jij zegt je komt nooit tot de hondert met cheats maar idd gta zonder cheats is veel leuker met sa cheaten ik altijd maar bij lcs kwam er een eind aan dus bij vcs ga ik het ook niet doen Jawel, bij SA en LCS kan je met cheaten 100 % krijgen.
Geplaatst: 5 november 200618 jaren comment_536899 Hier heb ik GTA cheats staan maar deze zijn in het nederlands >>> Door GTA-Sheep: Het heeft natuurlijk weinig zin om eerst de cheats van WikiGTA weg te halen, op te slaan, up te loaden via Imageshack en die vervolgens weer op een forum te plaatsen die één geheel vormt met dezelfde WikiGTA. Da's ongeveer hetzelfde als een bank beroven en daarna een rekening openen om het gestolen bedrag op te storten. Plaats de volgende keer gewoon een link naar WikiGTA<<<
Geplaatst: 11 november 200618 jaren comment_540688 waarom (voor de geene die dat doen gebruiken julie cheats ik verzeker julie . de lol is er veel meer als je zonder doet en dat zeg ik met ervaring maar nog even een vraagje en pleese alleen andwoord als je zeker weet IN WELKE ZIN IS CHEATEN SLECHT VOOR JE SPEL GAMEPLAY OF PSP? KAN HIJ ER KAPOT AAN GAAN? dank uu:P Bewerkt: 11 november 200618 jaren door Speciial_marc.5
Geplaatst: 12 november 200618 jaren comment_541010 waarom (voor de geene die dat doengebruiken julie cheats ik verzeker julie . de lol is er veel meer als je zonder doet en dat zeg ik met ervaring maar nog even een vraagje en pleese alleen andwoord als je zeker weet IN WELKE ZIN IS CHEATEN SLECHT VOOR JE SPEL GAMEPLAY OF PSP? KAN HIJ ER KAPOT AAN GAAN? dank uu:P het is niet slecht dat weet ik zekers
Geplaatst: 12 november 200618 jaren comment_541022 waarom (voor de geene die dat doen gebruiken julie cheats ik verzeker julie . de lol is er veel meer als je zonder doet en dat zeg ik met ervaring maar nog even een vraagje en pleese alleen andwoord als je zeker weet IN WELKE ZIN IS CHEATEN SLECHT VOOR JE SPEL GAMEPLAY OF PSP? KAN HIJ ER KAPOT AAN GAAN? dank uu:P het is niet slecht dat weet ik zekers ow okee weer wat geleerd waarom zeggen ze dan altijd dat je niet moet saven maar goed nu het wel zou kunnen doe ik het nog steeds niet in de missie's alleen als ik me verveel en zin heb ik tank actie
Geplaatst: 13 november 200618 jaren comment_541782 waarom (voor de geene die dat doengebruiken julie cheats ik verzeker julie . de lol is er veel meer als je zonder doet en dat zeg ik met ervaring maar nog even een vraagje en pleese alleen andwoord als je zeker weet IN WELKE ZIN IS CHEATEN SLECHT VOOR JE SPEL GAMEPLAY OF PSP? KAN HIJ ER KAPOT AAN GAAN? dank uu:P Cheats zijn niet slecht !!! Maar het belangrijkste is dat je het niet opslaat !!!
Geplaatst: 13 november 200618 jaren comment_541982 waarom (voor de geene die dat doen gebruiken julie cheats ik verzeker julie . de lol is er veel meer als je zonder doet en dat zeg ik met ervaring maar nog even een vraagje en pleese alleen andwoord als je zeker weet IN WELKE ZIN IS CHEATEN SLECHT VOOR JE SPEL GAMEPLAY OF PSP? KAN HIJ ER KAPOT AAN GAAN? dank uu:P Cheats zijn niet slecht !!! Maar het belangrijkste is dat je het niet opslaat !!! Dat is onzin, slechts enkele cheats zijn slecht, het bekendste voorbeeld is de Riot Cheat in GTA:SA, maar als je de Health cheat heb gebruikt, of de money cheat enzovoorts, is het niet schadelijk voor je save, o.i.d.wat wel schadelijk is, is je PSP uitzetten tijdens het laden of spelen, toen ik dat deed had ik mijn 100% savegame verpest...
Geplaatst: 13 november 200618 jaren comment_541987 Je kan toch wel je game Pauzeren (Start) en dan je PSP uitschakelen? Zodat je de volgende keer weer verder kunt zonder het spel opnieuw op te starten.. ?
Geplaatst: 13 november 200618 jaren comment_541992 Dat is onzin, slechts enkele cheats zijn slecht, het bekendste voorbeeld is de Riot Cheat in GTA:SA, maar als je de Health cheat heb gebruikt, of de money cheat enzovoorts, is het niet schadelijk voor je save, o.i.d.wat wel schadelijk is, is je PSP uitzetten tijdens het laden of spelen, toen ik dat deed had ik mijn 100% savegame verpest... Bron? ik zet hem altijd uit tijdens het spelen, en ik heb hier nooit last van. Het klopt wel dat het schadelijk is voor je PSP om hem tijdens het laden uit te zetten, maar dit wordt ook heel duidelijk aangegeven. Ik save hem altijd en als hij klaar is en als ik dus in m'n savehouse ben zet ik hem uit, dit bespaart een hoop tijd met laden. Als dit schadelijk is wil ik wel eens weten waarvan je dat hebt. Bewerkt: 13 november 200618 jaren door M4X
Geplaatst: 13 november 200618 jaren comment_542003 Je kan toch wel je game Pauzeren (Start) en dan je PSP uitschakelen? Zodat je de volgende keer weer verder kunt zonder het spel opnieuw op te starten.. ?Ja, dat kan zelfs tijdens het spelen, als je game/PSP maar niet met je memorystick bezig is.Dat deed ik dus wel een keer omdat ik op school zat met mijn PSP, en ik hem uit moest doen omdat hij anders werd ingenomen... Bewerkt: 13 november 200618 jaren door NIELS_
Geplaatst: 24 november 200618 jaren comment_548298 kan je in VCS, nog 100% halen? Ook al heb je maar 1 of 2 keer de wapen cheat gebruikt?????????
Geplaatst: 26 november 200618 jaren comment_549568 Hey leuke cheats maar je moet ook af en toe op de site van edison carter gaan kijken hij ontdekt altijd meer cheats hoor!! Cencicodis
Geplaatst: 26 november 200618 jaren comment_549836 Je kan Edisoncarter's site vinden op www.maxbot.com en op www.cheatdevice.com. De buttoncheats staan onderaan.
Hier ff de cheats voor de mensen die vice city stories al hebben
(Heb ze hier gezet omdat ze moeilijk te vinden zijn
) (ik heb er een paar getest en ze werken
)
Origineel:
Weapon Set 1 - brass knucles, knife, molatov, 9mm, rifle, SMG, AK
LEFT, RIGHT, X, UP, DOWN, SQUARE, LEFT, RIGHT
Weapon Set 2 - katana, remote grenades, python, shotgun, silenced uzi, m4, rockets, sniper rifle
LEFT, RIGHT, SQUARE, UP, DOWN, TRIANGLE, LEFT, RIGHT
Weapon Set 3 - chainsaw, grenades, laser scope python, shotgun, mp5, m4, minigun, sniper rifle
LEFT, RIGHT, TRIANGLE, UP, DOWN, CIRCLE, LEFT, RIGHT
Get $250000
UP, DOWN, LEFT, RIGHT, X, X, L1, R1
Armor
UP, DOWN, LEFT, RIGHT, SQUARE, SQUARE, L1, R1
Health
UP, DOWN, LEFT, RIGHT, CIRCLE, CIRCLE, L1, R1
Raise Wanted Level
UP, RIGHT, SQUARE, SQUARE, DOWN, LEFT, CIRCLE, CIRCLE
Never Wanted
UP, RIGHT, TRIANGLE, TRIANGLE, DOWN, LEFT, X, X
Sunny Weather