Geplaatst: 8 november 200420 jaren comment_45823 Ik heb geen ps2 op dit moment, maar heb VC al tigtallen keren uitgespeeld op de pc... Ik wil nu Sa... Een ps2 is nu nog maar €150, zal ik een ps2 aanschaffen voor Gta, is dat eht waard? of zal ik nog een half jaar wachten?
Geplaatst: 8 november 200420 jaren Auteur comment_46030 Ik denk dat ik het wel ga doen... Feestdagen komen er toch aan Mijn pc gebruik ik het meest voor internet, alleen lopen mijn spellen er niet meer zo goed op... Ik ben bang dat dat niets wordt met Sa op de pc, dan heb ik misschien voor niets gewacht. Op het moment vind ik niet waard om een nieuwe pc te kopen ofzo.... Maar ik wilde gewoon weten hoe san andreas bevalt in vergelijking met VC, ik ga het een dezer dagen is ff goed spelen, dan maak ik wel mijn beslissing Bedankt
Geplaatst: 8 november 200420 jaren comment_46119 hoi jesse :rolleyes: ik vindt t trouwens wel waard joh SA is echt zeer sjiek
Geplaatst: 9 november 200420 jaren comment_46207 ik heb mijn gamecube met spellen verkocht om een ps2 mini te kunnen kopen met gta sa :lol: is zeker wel de moeite waard hoor
Geplaatst: 9 november 200420 jaren Auteur comment_46220 Okay dan, dat wilde ik horen, ik ga het doen Morgen of zaterdag:)
Ik heb geen ps2 op dit moment, maar heb VC al tigtallen keren uitgespeeld op de pc...
Ik wil nu Sa...
Een ps2 is nu nog maar €150, zal ik een ps2 aanschaffen voor Gta, is dat eht waard?
of zal ik nog een half jaar wachten?