Jump to content
Geplaatst:
comment_534014

vcspromo2xs1.png

Welkom in het 'Vice City Stories Savegame Aanvraag' topic. Zoals de titel het waarschijnlijk al zegt kun je in dit topic een savegame aanvragen die een ander dan voor je gaat doen. Om dit zo overzichtelijk mogelijk te laten verlopen moet je een klein stappenplan doorlopen en de Savegame zal succesvol voor je gedaan worden. Je gebruikt dus een standaard lijstje waar je diverse gegevens inzet, want voor een Savegame aanvraag moet je natuurlijk wel wat doen. Weet je niet hoe je een Savegame van je PSP (PlayStation Portable) naar het forum krijgt? Volg dan de instructies in dit topic en iedereen kan er uit komen!

Van PSP naar Gtaforum.nl?

Verbind als eerste de PSP met de computer door middel van een USB-Kabel. Ga daarna in het menu van de PSP helemaal naar links en kies voor USB Verbinding. De computer zal een nieuwe schijf aanmaken en dat is dus de schijf van de PSP. In deze map kun je de savegames en andere zaken vinden. Ga voor de savegames van Vice City Stories naar de volgende map: 'PSP > Savedata > ULES00502S92F0'. Kopier deze map met de rechtermuisknop > kopieren of selecteren > CTRL +C. Plak (CTRL + V) de map op het bureaublad pak hem dan in met een gratis programma zoals Winzip of 'Winrar'. Dit gaat meestal door de volgende procedure: Rechtermuisknop > Inpakken. Dan Upload je het .zip / .rar bestand op dit forum via de Bijlage functie je maakt je post door middel van het standaard rijtje en de missie zal na posten zo snel mogelijk voor je gehaald worden. Dan krijg je een .zip of .rar terug en daarin vindt je die map. Die plaats je dan weer op de plek van de PSP waar je de savegame ook weg hebt en je kan weer verder met de missies.

De Lijst die je moet gebruiken tijdens het posten.

[list][b][color=#FF6600][size=3]Savegame Aanvraag:[/size][/color][/b]
[*][b]Missie:[/b]
[*][b]Besturing:[/b]
[*][b]Cheaten:[/b]
[*][b]Link:[/b]
[/list]

• Savegame Aanvraag:
  • Missie: Say Cheese
  • Besturing: 1
  • Cheaten: Nee
  • Link: Bijlage

~ Veel plezier bij het aanvragen en behalen van de Savegames!

• Reacties 343
  • Bezichtigingen 124.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_782240

D.I.V.O.R.C.E. - Passed!

icon0yr5.png

Missie volbracht zonder mods of cheats. Ik heb geen armor en/of nieuwe wapens gekocht. 1 keer gebruik gemaakt van de Pay & Spray.

Beloning: Geen

- Nieuw safehouse beschikbaar!

- Trailer Trash outfit beschikbaar in je garderobe.

Savegame: [ reeds gedelete ]

Bewerkt: door OG-J

Geplaatst:
comment_782570

Hallo,

Ik heb een probleem: ik moet de missie blitzkrieg doen. Daarvoor heb ik bedrijven nodig. Maar als ik een bedrijf heb "gewonnen", en ik rij naar mijn savehuis, dan staat het gewoon weer op naam van shark business. Zonder dat er staat: "Your business is under attack"?

Zou iemand anders daarom voor mij vijf bedrijven + de missie blitzkrieg kunnen doen? Nog even op een rijtje:

• Missie: Vijf Bedrijven, Blitzkrieg en Paramedic
  • Besturing: PSP, Analoge Stick
  • Bestand: Zie Bijlage

Alvast Bedankt!

Sef

Edit; Hieronder: Zou je ook even de paramedic missie voor me kunnen doen? Dat kan me handig van pas komen...

Bewerkt: door Sef

Geplaatst:
comment_782576

Missie: Blitzkrieg en het veroveren van de 2 Empire Buildings.

Beloning: $500 voor Blitzkrieg en $1500 voor elke geslaagde aanval op de Empire Buildings.

Bijzonderheden: Ik heb aantal keren een Armor opgepakt en ik heb even een van je Empire Buildings gerepareerd. Dit kostte $500. Daarnaast moest ik geld uitgeven voor het kopen en bouwen van die Empire Buildings. Die Empire Buildings zijn nu Drugs en Robbery op Small-Time. Ik heb uiteraard niet gecheat en ook geen mods gebruikt.

Missie: Paramedic

Beloning: $100 per gehaalde level van de Paramedic-Missie en je kunt nu rennen zonder moe te worden.

Bijzonderheden: Je kreeg $2100 bijgeschreven voor je Empire Buildings. Uiteraard heb ik geen cheats of mods gebruikt.

Savegame:

Veel plezier en succes met het spelen van Vice City Stories. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez

Geplaatst:
comment_783651

Hallo,

Zou iemand voor mij de volgende missies willen doen? Mij lukken ze gewoon niet...

• Missie: High Wire, The Exchange
  • Bestand: In de bijlage

Alvast heel erg bedankt,

Sef

Bewerkt: door Sef

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_797685

Missie: Havana Good Time

Beloning: $1500 en Cuban Style Outfit

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie voor je halen. Ik heb 2 keer een Armor opgepakt. Ik heb geen wapens gekocht en je kreeg $6200 voor je Empire Buildings bijgeschreven

Missie: Money for Nothing

Beloning: $1500

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie voor je halen. Je kunt de volgende missie voor Lance doen.

Savegame:

Veel succes en plezier met het spelen van Vice City Stories. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez

Geplaatst:
comment_797749
Missie: Havana Good Time

Beloning: $1500 en Cuban Style Outfit

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie voor je halen. Ik heb 2 keer een Armor opgepakt. Ik heb geen wapens gekocht en je kreeg $6200 voor je Empire Buildings bijgeschreven

Missie: Money for Nothing

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie voor je halen. Je kunt de volgende missie voor Lance doen.

Savegame:

Veel succes en plezier met het spelen van Vice City Stories. :cya:

bedankt

Geplaatst:
comment_799653
Hallo,

Zou iemand voor mij de volgende missies willen doen? Mij lukken ze gewoon niet...

• Missie: High Wire, The Exchange
  • Bestand: In de bijlage

Alvast heel erg bedankt,

Sef

Doe ik wel.

Missie: High Wire

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt om deze missie voor je halen. En $4600 erbij voor je empire building.

Savegame:

Bewerkt: door Rullez

• 2 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_824626
  • Savegame Aanvraag:
  • Missie:Jive Drive:
  • Besturing:maakt niet uit
  • Cheaten:maakt niet uit
  • Link:bijlage

Mag door iedereen gedaan worden ;)

Heel erg bedankt,

Jeroen|

(excuses voor vorige post, foutje :) )

Doe ik wel.

Edit: Ik heb hem gehaald zonder het te gebruiken van cheats en mods.

Bewerkt: door Rullez

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.