Jump to content
Geplaatst:
comment_534014

vcspromo2xs1.png

Welkom in het 'Vice City Stories Savegame Aanvraag' topic. Zoals de titel het waarschijnlijk al zegt kun je in dit topic een savegame aanvragen die een ander dan voor je gaat doen. Om dit zo overzichtelijk mogelijk te laten verlopen moet je een klein stappenplan doorlopen en de Savegame zal succesvol voor je gedaan worden. Je gebruikt dus een standaard lijstje waar je diverse gegevens inzet, want voor een Savegame aanvraag moet je natuurlijk wel wat doen. Weet je niet hoe je een Savegame van je PSP (PlayStation Portable) naar het forum krijgt? Volg dan de instructies in dit topic en iedereen kan er uit komen!

Van PSP naar Gtaforum.nl?

Verbind als eerste de PSP met de computer door middel van een USB-Kabel. Ga daarna in het menu van de PSP helemaal naar links en kies voor USB Verbinding. De computer zal een nieuwe schijf aanmaken en dat is dus de schijf van de PSP. In deze map kun je de savegames en andere zaken vinden. Ga voor de savegames van Vice City Stories naar de volgende map: 'PSP > Savedata > ULES00502S92F0'. Kopier deze map met de rechtermuisknop > kopieren of selecteren > CTRL +C. Plak (CTRL + V) de map op het bureaublad pak hem dan in met een gratis programma zoals Winzip of 'Winrar'. Dit gaat meestal door de volgende procedure: Rechtermuisknop > Inpakken. Dan Upload je het .zip / .rar bestand op dit forum via de Bijlage functie je maakt je post door middel van het standaard rijtje en de missie zal na posten zo snel mogelijk voor je gehaald worden. Dan krijg je een .zip of .rar terug en daarin vindt je die map. Die plaats je dan weer op de plek van de PSP waar je de savegame ook weg hebt en je kan weer verder met de missies.

De Lijst die je moet gebruiken tijdens het posten.

[list][b][color=#FF6600][size=3]Savegame Aanvraag:[/size][/color][/b]
[*][b]Missie:[/b]
[*][b]Besturing:[/b]
[*][b]Cheaten:[/b]
[*][b]Link:[/b]
[/list]

• Savegame Aanvraag:
  • Missie: Say Cheese
  • Besturing: 1
  • Cheaten: Nee
  • Link: Bijlage

~ Veel plezier bij het aanvragen en behalen van de Savegames!

• Reacties 343
  • Bezichtigingen 124.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1031342

wilt echt niemand dat van mij doen? :cry:

>>> Door ASPHALT: Er zijn minder dan zes uur verstreken, misschien dat je mensen even de tijd moet gunnen..?<<<

Bewerkt: door ief2

Geplaatst:
comment_1031510
wilt echt niemand dat van mij doen? :cry:

>>> Door ASPHALT: Er zijn minder dan zes uur verstreken, misschien dat je mensen even de tijd moet gunnen..?<<<

Ik doe hem wel.^_^

Het spijt me. Ik kan deze twee missie's niet voor je halen omdat keer op keer een foutmelding krijg. Ik snap maar niet wat ik verkeerd doe want eerder lukte dit wel.

Weet misschien 1 van de moderators waarom deze foutmelding telkens verschijnt ? Dit is de foutmelding:

2n0lahe.jpg

Iemand anders mag deze Savegame doen...

DSgregor

Bewerkt: door DSgregor

Geplaatst:
comment_1031584

sorry asfalt

@dsgregor. het is een zip-bestand, geen rar bestand. ik denk dat dat de fout is heb je winzip? als je het niet hebt, raad ik je Stuffit Expander aan. gebruik ik ook (voor mac dan).

(ik hoop dat het een reclame is?)

dank je dat je het wilt doen voor mij!! :tu:
Het lukt me niet dus ik kan deze niet voor je doen...

Zou iemand anders hem voor mij willen/kunnen doen?

dank je (ULES00502S92F0.zip)

Geplaatst:
comment_1034791
hallo forum leden .

als ik een savegame op mijn psp zet zegt hij corrupted data hoezo het is tog legal :D

Waarschijnlijk heb je iets veranderd, corrupted data betekent namelijk dat je savegame beschadigd is. Kijk eens in dit topic, en doe het zoals het bij het stukje 'van PC naar PSP' staat beschreven ;)

Geplaatst:
comment_1034805
hallo forum leden .

als ik een savegame op mijn psp zet zegt hij corrupted data hoezo het is tog legal :D

Waarschijnlijk heb je iets veranderd, corrupted data betekent namelijk dat je savegame beschadigd is. Kijk eens in dit topic, en doe het zoals het bij het stukje 'van PC naar PSP' staat beschreven ;)

Ik heb het zelfde probleem en volg ook stap voor stap dit topic, maar daar schiet je dan nog niets mee op. De foutmelding blijft maar komen en dit is dus ook het geval bij iamyourghost. Nog even voor de duidelijkheid dit is de foutmelding:

2hwfaeb.jpg

Ik snap maar niet wat ik verkeerd doe..:N

DSgregor:cya:

Geplaatst:
comment_1034944
hallo forum leden .

Ik heb het zelfde probleem en volg ook stap voor stap dit topic, maar daar schiet je dan nog niets mee op. De foutmelding blijft maar komen en dit is dus ook het geval bij iamyourghost. Nog even voor de duidelijkheid dit is de foutmelding:

de screenshot

Ik snap maar niet wat ik verkeerd doe..:N

DSgregor:cya:

ik heb het je toch al gezegd? het is ief2's Savegame.zip en jij probeert het te openen met winrar. ik raad je Stuffit expander aan. die kan bijna alle bestanden openen.

(of kan winrar toch zip-bestanden openen?)

(en mijn savegame is nogal dringend het is tegen morgenmiddag, eigenlijk)

Geplaatst:
comment_1034954
ik heb het je toch al gezegd? het is ief2's Savegame.zip en jij probeert het te openen met winrar. ik raad je Stuffit expander aan. die kan bijna alle bestanden openen.

(of kan winrar toch zip-bestanden openen?)

(en mijn savegame is nogal dringend het is tegen morgenmiddag, eigenlijk)

WinRAR kan inderdaad ook .zip bestanden openen. Bij mij opent hij hem dan ook gewoon, zoals naar behoren. Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen. :)

Nop, bij mij accepteerd Vice City Stories hem ook niet. Ook ik krijg een Corrupted Data wanneer het spel de savegame probeert te laden. Ik denk dat er iets fout gaat met het uploaden, of je hebt de naam van het bestand gewijzigd.

Geplaatst:
comment_1034960

w8 ik zal zelf ook eens proberen

EDIT. het werkt maar de map staat dus wel zo:

/ule*.zip/ule*/ule*.

je moet dus ook nog eens de eerste map openen. (m'n 'zipper' maakt vanzelf nog eens een map aan)

het is dus niet van uitpakken, map op psp zetten maar wel uitpakken, map openen, map IN map op psp zetten!

Geplaatst:
comment_1039393
  • Savegame Aanvraag:
  • Uit te spelen Missie: The Exchange & high Wire
  • Besturing: maakt niet uit, ik speel met 1
  • Cheaten: liever nieet
  • Link: ULES00502S92F0.zip

tnx aan diegene die het wilt doen! :tu:

Ik zal hem wel even proberen te doen. Ik update morgen wel.

Edit ik kan hem ook niet gebruiken sorry. Probeer je save nog een keer te uploaden.

>>> Door ASPHALT: Aangezien hij er 4 dagen geleden zo'n haast mee had, denk ik dat hij op vakantie is.. :)<<<

Bewerkt: door ASPHALT

Geplaatst:
comment_1045187
  • Savegame Aanvraag:
  • Missie: when funday comes
  • Besturing: 1
  • Cheaten: zo veel als je maar wilt als ik e'm maar niet hoef te doen ^_^
  • Link:-

ULES00502S92F0.rar

greetz kamranoi

IK doe hem wel

edit: beschadigde data: heb je het laatste cijfer soms veranderd?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.