Jump to content
Geplaatst:
comment_534014

vcspromo2xs1.png

Welkom in het 'Vice City Stories Savegame Aanvraag' topic. Zoals de titel het waarschijnlijk al zegt kun je in dit topic een savegame aanvragen die een ander dan voor je gaat doen. Om dit zo overzichtelijk mogelijk te laten verlopen moet je een klein stappenplan doorlopen en de Savegame zal succesvol voor je gedaan worden. Je gebruikt dus een standaard lijstje waar je diverse gegevens inzet, want voor een Savegame aanvraag moet je natuurlijk wel wat doen. Weet je niet hoe je een Savegame van je PSP (PlayStation Portable) naar het forum krijgt? Volg dan de instructies in dit topic en iedereen kan er uit komen!

Van PSP naar Gtaforum.nl?

Verbind als eerste de PSP met de computer door middel van een USB-Kabel. Ga daarna in het menu van de PSP helemaal naar links en kies voor USB Verbinding. De computer zal een nieuwe schijf aanmaken en dat is dus de schijf van de PSP. In deze map kun je de savegames en andere zaken vinden. Ga voor de savegames van Vice City Stories naar de volgende map: 'PSP > Savedata > ULES00502S92F0'. Kopier deze map met de rechtermuisknop > kopieren of selecteren > CTRL +C. Plak (CTRL + V) de map op het bureaublad pak hem dan in met een gratis programma zoals Winzip of 'Winrar'. Dit gaat meestal door de volgende procedure: Rechtermuisknop > Inpakken. Dan Upload je het .zip / .rar bestand op dit forum via de Bijlage functie je maakt je post door middel van het standaard rijtje en de missie zal na posten zo snel mogelijk voor je gehaald worden. Dan krijg je een .zip of .rar terug en daarin vindt je die map. Die plaats je dan weer op de plek van de PSP waar je de savegame ook weg hebt en je kan weer verder met de missies.

De Lijst die je moet gebruiken tijdens het posten.

[list][b][color=#FF6600][size=3]Savegame Aanvraag:[/size][/color][/b]
[*][b]Missie:[/b]
[*][b]Besturing:[/b]
[*][b]Cheaten:[/b]
[*][b]Link:[/b]
[/list]

• Savegame Aanvraag:
  • Missie: Say Cheese
  • Besturing: 1
  • Cheaten: Nee
  • Link: Bijlage

~ Veel plezier bij het aanvragen en behalen van de Savegames!

• Reacties 343
  • Bezichtigingen 124.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1634951

Savegame Aanvraag:

* Console: PSP

* Spel: GTA Vice City Stories

* Missie: When Funday Comes

* Inhoud: Quadrace

* Opdrachtgever: Loice

* Radarblip: L

* Versie: Europees

* Besturing: Normaal

* Slot: #2

* Cheaten: Nee! Op geen enkele manier.

* Extra: Als je de missie niet haalt of als je dood/wasted raakt dan a.u.b. gewoon de saved game opnieuw laden om de deathcounter op 0 te houden. En ook geen nutteloos geld uitgeven a.u.b.

* Link: ULES00502S92F1.rar

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1662634

Sorry voor de triple post, maar word er hier nou nog op gereageerd?

Ik ga over een aantal dagen op vakantie, en ik zou dan graag verder gaan met de missies. dus als iemand a.u.b. mijn reqest wil voltooien? Zou ik heel blij zijn...

Geplaatst:
comment_1662723

Ik doe hem wel voor je. Hij zal op zijn laatst morgenavond klaar zijn.

Edit: Ik heb hem nu al even snel gedaan.

Missie gehaald: When Funday comes

Beloning: $500

Extra: Je kan nu een nieuw voertuig kopen bij Sunshine auto's

Je hebt nu de zijmissie Street Races vrijgespeeld.

Link:

ULES00502S92F1.rar

Bewerkt: door S.W.A.T.

• 1 maand later...
  • 5 maanden later...
Geplaatst:
comment_1776953

Savegame Aanvraag:

• Missie: De laatste 6 empire buildings die ik nog moet
  • Besturing: Geen idee wat hiermee wordt bedoeld maar ik denk 1
  • Cheaten: Nee, op geen enkle manier
  • Link: Bijlage

EDIT: Heb het zelf voor elkaar gekregen!

ULES00502S92F0.zip

Bewerkt: door SilverShield

Geplaatst:
comment_1778253

*BUMP*

Iemand die hem toch misschien eventjes wil doen? Ik zou graag tijdens de jaarwisseling verder willen spellen .. maar ik denk niet dat dat erin zit :puh:

EDIT: Heb het zelf voor elkaar gekregen!

Bewerkt: door SilverShield

• 5 maanden later...
Geplaatst:
comment_1856353

Zoiets?

Dat is Dizzees standaard 100% savefile, zonder gebruik van cheats, al van de hoeveelheid kills heb ik geen idee.

Citaat:

''This file has been reported as broken because: Geeft corrupted data weer en start niet''

Bron: gtaforum.nl

Geplaatst:
comment_1856586

Komt dan van jou, of zie je dat staan en download je het daarom niet? Niet al de meldingen zijn 100% betrouwbaar, soms weten mensen niet wat ze met het bestand aan moeten. (Vergeten het uit te pakken, of pakken het uit in een dubbele map)

Controleer overigens ook of dat niet het geval bij jezelf is.

Geplaatst:
comment_1856666

Komt dan van jou, of zie je dat staan en download je het daarom niet? Niet al de meldingen zijn 100% betrouwbaar, soms weten mensen niet wat ze met het bestand aan moeten. (Vergeten het uit te pakken, of pakken het uit in een dubbele map)

Controleer overigens ook of dat niet het geval bij jezelf is.

Eerder citaat staat iets boven al de info van de savegame van Dizzee.

@ Heb er al 1; 18684 kills. even ophogen dus ^^.

Asphalt, wil jij wel even kijken of dat er ook bij jou staat?

Vind het erg raar anders had ik die wel geïnstalleerd ;P

Edit; ik ga wel even kijken of ik hem kan installeren. doe ik als ik weer thuis ben ;P over 5 minuten school.

Bewerkt: door NummerLock

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.