Geplaatst: 8 november 200420 jaren comment_45836 Hallo, Vandaag al weer gepseeld MTA , maar dat zal ook wel weer de laatste keer in een paar weken zijn , ik vind het meesal best saai , gigantische lag poppetjes van andere spelers heb ik het dan over en het duurt een eeuwigheid voordat je andere ziet.. Wat zijn jullie meningen ? Freek
Geplaatst: 12 januari 200520 jaren comment_79660 je hebt gewoon altijd lag, dat is gewoon mta, maar de ene keer minder dan de andere keer en op een 100mbit server heb je natuurlijk ook minder last van lag dan op een 1mbit server ofzo B)
Geplaatst: 14 januari 200520 jaren comment_80941 Daar kan je niks aan doen, je moet je dan gewoon niks van die cheaters aantrekken Dat is niet leuk.. maar als je de heletijd dood geschoten word dan word je boos en dan ga je allemaal dingen zeggen zoals: chea... enz eigelijk is het wel zo!
Geplaatst: 26 januari 200520 jaren comment_87629 dan moet ik eerst een clan zoeken..... ben nieuw speel het nu pas 3 dagen en ben nog kei slecht :angry: :unsure: Kheb maar 1 woord voor je: TRAINEN!
Geplaatst: 9 februari 200520 jaren comment_93693 bij mij lagt iej niet ofso ik vind ut wel koewl eiglijk heb er niet egt problemen meej maar wat wil je eigenlijk met dit topic zeggen (wil niej dom doen maar vind et un beetje een raar topic) Beste Pazziej, Breezah of Msn taal is niet toegestaan, staat in de regels Ik heb MTA net en vind het super!
Geplaatst: 9 februari 200520 jaren comment_93718 bij mij lagt iej niet ofso ik vind ut wel koewl eiglijk heb er niet egt problemen meej maar wat wil je eigenlijk met dit topic zeggen (wil niej dom doen maar vind et un beetje een raar topic) Beste Pazziej, Breezah of Msn taal is niet toegestaan, staat in de regels Ik heb MTA net en vind het super! Beste Timos. Als je goed hebt gekeken heb je een bericht gequote van 8 November. Dat is al heel lang geleden. En volgens mij is pazziej nooit meer online. Dus is het totaal onnodig om dat te zeggen. Je hebt wel gelijk dat breezha of msn taal niet is toegestaan. En overMTA, ik vind het ook wel leuk om te doen alleen word ik soms gek van die cheaters. <_< Daarom speel ik liever MTA stunt.
Geplaatst: 9 februari 200520 jaren comment_93730 Ik vind mta vet, alleen dat gelag is irri van andere peepz en dat je er soms word uitgekickt.
Hallo,
Vandaag al weer gepseeld MTA , maar dat zal ook wel weer de laatste keer in een paar weken zijn , ik vind het meesal best saai , gigantische lag poppetjes van andere spelers heb ik het dan over en het duurt een eeuwigheid voordat je andere ziet..
Wat zijn jullie meningen ?
Freek