Geplaatst: 8 november 200420 jaren comment_45843 Kben al ff in SF maar ik snap zo'n missie niet van Cesar. Kheb een snyper om mee te schieten en dan moet ik van die lui van het dak schieten maar steeds als ik er naartoe loop is die leider van het groepie die me helpt dood <_< WIE KAN HELPEN?? :unsure:
Geplaatst: 8 november 200420 jaren comment_45844 je moet daar op het dak blijven staan en dan die mannetjes op het dak tegenover je neersniperen voordat woozy's mannen boven komen B) dus niet ernaar toe gaan lekker blijven staan.
Geplaatst: 8 november 200420 jaren Auteur comment_45852 Het lukt nog steeeds niet ik kan ze met de snyper niet eens zien
Geplaatst: 8 november 200420 jaren Auteur comment_45872 Ik zoem en ik zie ook wel van die rode dingen der boven maar als ik er dan 2 of 3 dood heb dan krijg ik die ene of die andere twee echt niet dood
Geplaatst: 8 november 200420 jaren comment_46069 veel oefenen , bij mij lukte die van de eerste keer is eigenlijk echt ni moeilijk
Kben al ff in SF maar ik snap zo'n missie niet van Cesar. Kheb een snyper om mee te schieten en dan moet ik van die lui van het dak schieten maar steeds als ik er naartoe loop is die leider van het groepie die me helpt dood
<_<
WIE KAN HELPEN?? :unsure: