Jump to content
Geplaatst:
comment_534552

Hoi! Ik heb een hele mooie mod van een Mazda RX-7. Maar als ik die tune chrast het spel. Ik heb ergens op het forum gelezen dat je allemaal dummies aan elkaar moet linken. Maar ik snap er geen hol van :clown: . Wil iemand dat voor mij doen?

De dingen hoeven niet zichtbaar te zijn. Als je maar zonder problemen die dingen kunt selecteren/tunen :clown:

Ik dank jullie als jullie dit doen _O_

[Mod zit in de bijlage]

Bewerkt: door ikt

Featured Replies

Geplaatst:
comment_534596
Hoi! Ik heb een hele mooie mod van een Mazda RX-7. Maar als ik die tune chrast het spel. Ik heb ergens op het forum gelezen dat je allemaal dummies aan elkaar moet linken. Maar ik snap er geen hol van :clown: . Wil iemand dat voor mij doen?

De dingen hoeven niet zichtbaar te zijn. Als je maar zonder problemen die dingen kunt selecteren/tunen :clown:

Ik dank jullie als jullie dit doen _O_

[Mod zit in de bijlage]

Bij 90% van de mods, als je die wil tunen, chrashed het spel. Het tunen is niet bepaald nodig, omdat de meeste auto's ( Exotics, Luxury Cars etc... ) Je geen roof scoops/hood scoops/exhausts ofzo hoeft te gebruiken.

En de andere mods die je meestal download ( Raceauto's/drifters ) is het wel leuk, maar niet nodig. Ik kan je verder jammergenoeg niet helpen :o

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.