Geplaatst: 2 november 200618 jaren comment_534573 Beste, Ik heb nog geen betaalbare hosting maar heb deze vraag om even zeker te zijn: Kan je met een website e-mail inloggen op MSN? Daarmee bedoelde ik zoiets: jounaam@jouwebsite.nl ? Of is dat niet mogelijk? M.v.g. Gangsta.
Geplaatst: 2 november 200618 jaren comment_534593 Ja dat kan. Wel moet je een MSN account ervoor aanmaken, dat doe je via het opstartscherm van MSN. Dit vereist ook dat het e-mail adres geldig is en je dus e-mailtjes erop kunt ontvangen. Overigens kun je vaak wel je mailtjes op die account door laten sturen naar je normale e-mail adres, mocht je dat liever willen.
Geplaatst: 2 november 200618 jaren comment_534600 Ja dat kan zoals Preddy dat al zei. Als je met je eigen email address online wil op MSN, dan moet je eerst je email laten registreren: >>KLIK<< Je krijgt daarna een emailtje in je Postvak In. Soms duurd dit even, soms gaat het enorm snel! Succes!
Geplaatst: 3 november 200618 jaren Auteur comment_535005 Dank je wel alleen als iemand mij een e-mailstuurt, gaat ie naar mijn PostVak in van Outlook Express. Dat wil ik niet. Hoe kan ik dit wijzigen?
Geplaatst: 3 november 200618 jaren comment_535023 Maar ik ga d'r wel vanuit dat je een email address hebt bijv. VOORBEELD@IETSENNIEtS.nl ? Meestal staat dit er wel bij geschreven! Hoe je dat kunt instellen met je postvak in van OutlookExpress Bewerkt: 3 november 200618 jaren door Wesley_GTA
Geplaatst: 3 november 200618 jaren comment_535126 Dank je wel alleen als iemand mij een e-mailstuurt, gaat ie naar mijn PostVak in van Outlook Express.Dat wil ik niet. Hoe kan ik dit wijzigen? Outlook Express is gewoon een programma dat verbinding maakt met de SMTP/POP server (een e-mail server dus). Outlook haald gewoon deze e-mails op zodat je ze kan lezen zonder bijvoorbeeld dit te doen via het web. Je hoster geeft je meestal ook wel een web-mail client zodat je via bijvoorbeeld www.jouwdomein.nl/webmail je e-mail kan lezen. Als je niet wilt dat Outlook zich met dit alles bemoeit dan kan je in Outlook Express op Extra > Emailaccounts klikken. Dan selecteer je van de opties: Bestaande wijzigen/weergeven en klik je op volgende. Dan selecteer je je e-mail adres en klik je op verwijderen.
Beste,
Ik heb nog geen betaalbare hosting maar heb deze vraag om even zeker te zijn:
Kan je met een website e-mail inloggen op MSN?
Daarmee bedoelde ik zoiets:
jounaam@jouwebsite.nl
?
Of is dat niet mogelijk?
M.v.g.
Gangsta.