Jump to content
  • Reacties 71
  • Bezichtigingen 5.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 3 years later...
Geplaatst:
comment_1012788

Ik sla mijn spel meestal bij de Hyman Condo op. Daar kan ik gelijk naar de helicopter op het dak en heb ik drie garages vol met onverwoestbare auto´s. Ik sla ook wel eens mijn spel op in Apartement 3C, de vercetty mansion, of de Marina Carpark.

Geplaatst:
comment_1012800

Meest:

Vercetti Mansion

Sunshine Garage

Hyman Condo

Alle andere savehouses met een garage.

Minst:

Kolenhut op 2e eiland.

Ijscofabriek

De overige save ik af en toe als ik snel moet afsluiten of geen zin heb om naar een andere savehouse te rijden. :)

Geplaatst:
comment_1012943

Hyman Condo is zeker mijn favoriet: je kan er zeker 12 auto's kwijt en op het dak staan een maverick en de wapens na de 100 hiddens. En dan heb ik het nog niet gehad over de copbribe voor de deur.

Ik save het minst bij mijn appartement in Ocean Beach; ik bedoel NIET het hotel, want dat is wel gaaf :7

Geplaatst:
comment_1012961

Vercetti Estate, omdat je daar wat wapens, health en armor hebt liggen en daarbij ook nog eens een heli op je dak. Hyman Condo gebruik ik ook regelmatig, handig is wel dat daar de beloningen van de Hidden Packages komen alleen die heb ik niet :7

Geplaatst:
comment_1013594

Ik gebruik het meeste de Vercetti Estate, maar op de 2de plaats staat zeker de Hyman Condo omdat je veel plaats hebt voor de auto's.

grtz

~Victorious~

Bewerkt: door ~Victorious~

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.