Geplaatst: 4 november 200618 jaren comment_535785 hey! wie weet het antwoord op deze vraag? Welk is de derde categorie - na dienstverlening en showbusiness - waarin uw huisdier in de game carrière kan maken? DBV kristof01 oww ik zie dat ik m'n bericht verkeerd heb geplaatst kan iemand m'n topic verplaatsen AUB? srr mensen! Bewerkt: 4 november 200618 jaren door kristof01
Geplaatst: 4 november 200618 jaren comment_535787 hey! wie weet het antwoord op deze vraag?Welk is de derde categorie - na dienstverlening en showbusiness - waarin uw huisdier in de game carrière kan maken? DBV kristof01 Dat is de categorie beveiliging. Wat hoort dit hier trouwens..?
Geplaatst: 4 november 200618 jaren comment_535794 Dit is een gta forum geen sims... Maar we hebben wel een heel mooi games forum op dit GTA forum . Verplaatst bij deze.
hey! wie weet het antwoord op deze vraag?
Welk is de derde categorie - na dienstverlening en showbusiness - waarin uw huisdier in de game carrière kan maken?
DBV kristof01
oww ik zie dat ik m'n bericht verkeerd heb geplaatst kan iemand m'n topic verplaatsen AUB?
srr mensen!
Bewerkt: door kristof01