Jump to content
Geplaatst:
comment_536164

vstaw2.png

Omdat ik zie dat meer en meer mensen auto's maken, heb ik samen met Matiscus besloten om dit topic te openen. Hier kan je je voertuigen tonen. Van auto's tot vliegtuigen tot boten. Al dan niet voor GTA.

Regels:

• Maximale screen grootte: 640 pixels breed !.
  • Je mag de renders/afbeeldingen maar 1 keer posten (1X hier, of 1X in de model showroom of je eigen voortuig topic (dit is om spam te voorkomen).
  • Geconverteerde auto's zijn toegestaan.

Dan begin ik al vast:

#############

De Chevrolet Camaro 369 '69 uit Need For Speed: Most Wanted:

gallery21ez8.th.jpggallery23ki5.th.jpggallery22ut8.th.jpg

ingameqt7.th.jpggallery24zc6.th.jpggallery27zj0.th.jpg

Schademodel:

gallery26ll9.th.jpggallery25nx0.th.jpg

Ik moet de motorbak en de kofferbak nog uitknippen, en een achterlichtbug fixen.

Vriendelijke groeten,

DaBeast

Laatste edit:

Bewerkt: door Matiscus
Regels even herwerkt.

• Reacties 642
  • Bezichtigingen 77.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Omdat het showen van Work-In-Progress voertuigen ook prima in Picture Post & Commentary kan en hier vrij weinig in word gepost word deze unpinned.

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_828879

Ben weer bezig geweest met converten en het gaat nu lekker :D Veel dank aan Mythbuster, zonder hem zou het nooit gelukt zijn ^_^

gallery14.jpg

gallery15.jpg

gallery16.jpg

gallery17.jpg

gallery18.jpg

Er zijn nog wat ingame bugs die ik moet fixen maar hij zit nu verder al lekker goed ingame. Nu nog de textures.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
comment_829437
<plaatje>

Eumg, je zet toch niet van die regenpijpen onder zo'n gevechtshelikopter?! Wielen, en gauw!! :N

i know maar ze mislukken de heletijd :duh:

Geplaatst:
comment_829522

Lol, dik makkelijk. Gebruik gewoon de "follow-me" functie (google even als je 'm niet kent) en boor er een paar gaten in. Kleurtje/texture en klaar is Kees.

Ik weet niet waarom, maar ik had gewoon zin om dit te posten. De eerste auto is een door mij in Sketchup getunede Turismo, de tweede een soort van GroveStreet-Greenw00d.

af2yl7.jpg

afub9.jpg

underrightfrontya5.th.jpg

underrightbackuk2.th.jpg

rightfrontnf1.th.jpg

rightbackdv0.th.jpg

frontzg2.th.jpg

dashboardql5.th.jpg

baysidekg7.th.jpg

backjt4.th.jpg

Geplaatst:
comment_829526

Ingame met lichten, zonder texturen :7

Ik ga dat nog opnieuw doen met die lichten wat er is iets mis gegaan waarbij andere dingen ook verandert zijn.

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
comment_829857
En dan post ik hier even mijn kerstpakket voor gtaforum.nl download database... :eten:

Nice :D Is die Focus II from scratch of uit een game?

Dit is progress van mijn eigen front:

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
comment_829897

Zooooo nice Masticus! Kan je ook proberen een ST versie van die Focus(Die nieuwe dus...) te maken(Met als carcol een oranje kleur, miss. als body texture iets proberen om metallic lak te krijgen) :D Die ga ik 100% zeker downloaden als hij klaar is.

Ook zeer mooi Galiorix! Hopelijk krijg je hem helemaal goed ingame :D (Zal wel lukken denk :) )

Anyway: KUTGW iedereen!

Greetz Mythbuster

Geplaatst:
comment_830017

Nog niet, er zijn nog wat kleine bugs die ik wil fixen. Maar hij komt zeker in de downloadbase :D

Dit is bijvoorbeeld een bug; er missen een aantal textures (niet het grootste probleem) maar veel erger is dat de bumper verkracht zit.

Edit:

Nog een kleine bug ondekt:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.