Jump to content
Geplaatst:
comment_536164

vstaw2.png

Omdat ik zie dat meer en meer mensen auto's maken, heb ik samen met Matiscus besloten om dit topic te openen. Hier kan je je voertuigen tonen. Van auto's tot vliegtuigen tot boten. Al dan niet voor GTA.

Regels:

• Maximale screen grootte: 640 pixels breed !.
  • Je mag de renders/afbeeldingen maar 1 keer posten (1X hier, of 1X in de model showroom of je eigen voortuig topic (dit is om spam te voorkomen).
  • Geconverteerde auto's zijn toegestaan.

Dan begin ik al vast:

#############

De Chevrolet Camaro 369 '69 uit Need For Speed: Most Wanted:

gallery21ez8.th.jpggallery23ki5.th.jpggallery22ut8.th.jpg

ingameqt7.th.jpggallery24zc6.th.jpggallery27zj0.th.jpg

Schademodel:

gallery26ll9.th.jpggallery25nx0.th.jpg

Ik moet de motorbak en de kofferbak nog uitknippen, en een achterlichtbug fixen.

Vriendelijke groeten,

DaBeast

Laatste edit:

Bewerkt: door Matiscus
Regels even herwerkt.

• Reacties 642
  • Bezichtigingen 77.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Omdat het showen van Work-In-Progress voertuigen ook prima in Picture Post & Commentary kan en hier vrij weinig in word gepost word deze unpinned.

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_838668
Maar dat golfachtige schademodel is toch niet realistisch ? Er zouden eigenlijk scheuren, barsten enz in moeten komen.

Alsof een vieze dronkelap met zijn motor keihard tegen dat wagen

is gereden :schater:

Geplaatst:
comment_839009

Dus... is ie klaar? Hij ziet er in elk geval zo uit, en ik vind het mooooooi :tu:

Bewerkt: door MartyCeha

Geplaatst:
comment_839185
Dus... is ie klaar? Hij ziet er in elk geval zo uit, en ik vind het mooooooi :tu:

Nee, nog niet. Ik ben nu bezig met de kofferruimte en de achterklep ^_^

Updates daarover later.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
comment_839879

Gekreukte deuren, gebarste ruiten, kapotte voorbumper, kapotte achterbumper, lichten die uitgaan als je ertegen botst, glans op de motorkap. Nee man is goed :puh: Echt mooi :tu:

Geplaatst:
comment_839888
Gekreukte deuren, gebarste ruiten, kapotte voorbumper, kapotte achterbumper, lichten die uitgaan als je ertegen botst, glans op de motorkap. Nee man is goed :puh: Echt mooi :tu:

Dankje Martijn :) Dingen die ik nog wil fixen zijn bijvoorbeeld de motor die nog een beetje bij de lampen eruit steekt, de positie van de wielen en wat dubbele poly's. Ik weet niet of ik hem publiek ga releasen, misschien gaat de auto in MS en wod het een MS Exclusive.

Greetz :sigaar:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.