Jump to content
Geplaatst:
comment_536164

vstaw2.png

Omdat ik zie dat meer en meer mensen auto's maken, heb ik samen met Matiscus besloten om dit topic te openen. Hier kan je je voertuigen tonen. Van auto's tot vliegtuigen tot boten. Al dan niet voor GTA.

Regels:

  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed !.
  • Je mag de renders/afbeeldingen maar 1 keer posten (1X hier, of 1X in de model showroom of je eigen voortuig topic (dit is om spam te voorkomen).
  • Geconverteerde auto's zijn toegestaan.

Dan begin ik al vast:

#############

De Chevrolet Camaro 369 '69 uit Need For Speed: Most Wanted:

gallery21ez8.th.jpggallery23ki5.th.jpggallery22ut8.th.jpg

ingameqt7.th.jpggallery24zc6.th.jpggallery27zj0.th.jpg

Schademodel:

gallery26ll9.th.jpggallery25nx0.th.jpg

Ik moet de motorbak en de kofferbak nog uitknippen, en een achterlichtbug fixen.

Vriendelijke groeten,

DaBeast

Laatste edit:

Bewerkt: door Matiscus
Regels even herwerkt.

  • Reacties 642
  • Bezichtigingen 77k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Omdat het showen van Work-In-Progress voertuigen ook prima in Picture Post & Commentary kan en hier vrij weinig in word gepost word deze unpinned.

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_870341

Valt best mee als je het eenmaal kan hoor. Toen ik net begon dacht ik "Ehm.. Oké, hoe ga ik dit ooit kunnen?", daarna gaat het eigenlijk bijna automatisch....

Anyway, heb het interieur (deels) voor de lol even getextured en ge-UV-mapped, zodat ik m'n zelfgemaakte texture even kon proberen enzo. Natuurlijk even zeer snel snel gedaan, dus het moet allemaal nog opnieuw ge-UV-mapt worden.. Maar je ziet wel een klein beetje hoe het wordt :puh:

(Overigens: Die texture is met MS paint gemaakt, zoals altijd bij mij :clown:. En ik vind hem mooi, dus.. :puh: )

ford17wn0.png

Radiator is nu ook echt aangesloten(zoals in het echt):

ford18tf8.png

Ook de bougie's zijn aangesloten op de stroomverdeler..

ford19ml0.png

(Als je je afvraagt waarom de stroomverdeler nergens op aangesloten is: Ik moet nog even uitvinden waar de accu in het echt zit, want die kan ik niet echt ontdekken op foto's.. :clown:)

(Let, nogsteeds, niet op de shading op sommige dingen, want deze is nog niet goed, zoals ik in mijn vorige post zei)

Greetz Mythbuster

EDIT@Hieronder: Ik weet wel hoe een accu eruit ziet hoor :puh: Alleen bij de '32 weet ik niet wáár hij precies zit, en hoe hij er bij deze specifieke auto uit ziet... Toch bedankt :puh:

@FerryN: Damn,.. Wordt even verbeterd :7 Ik weet niet eens wat een bobine is... Maar goed, Bedankt daarvoor, weer iets geleerd :puh: Ik weet dat SA erg hoog aan kan(Van SWYV weet ik dat hij een BMW van 800000 poly's ingame heeft gehad...) Ik zit nu al/pas op 18000 poly's,("al" omdat ik nog maar één helft heb, en ik zo laag mogelijk met vrij veel detail probeer te krijgen, "pas" omdat SA véél meer aan kan... Alleen voor GLD moet het natuurlijk niet té extreem worden, dus...)

Over die site: Ook bedankt! Zal er zeker rond neuzen!

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_871172
Ook de bougie's zijn aangesloten op de stroomverdeler..

(Als je je afvraagt waarom de stroomverdeler nergens op aangesloten is: Ik moet nog even uitvinden waar de accu in het echt zit, want die kan ik niet echt ontdekken op foto's.. :clown:)

Ehmm, ik wil niet Mr. Wiseguy zijn maar de stroomverdeler is aangesloten op de bobine en die is aangesloten op de accu.

Maar ziet er goed uit, je '33 Ford.

Wees maar niet bang voor de polycount want SA kan meer als 250K Poly's draaien.

En miss voor de accuplek kun je op deze site hun ff een mailtje sturen.

Ze hebben een '33 Ford gerestaureert.

Klik Hier!

Greetz Ferryn

Edit, er staat op een paar gta moddingsites een mercedes van ong. 770K polys!!! en de DFF is wel 30 MB groot!!!

Hier is wat info over ee bobine, Die zorgt ervoor dat de bougi genoeg volt krijgen zodat ze de vonk kunnen geven, sommige wagens is dat wel 10000V.

Bobine, wikipedia

Greetz Ferryn,

@Da beast, wist niet dat je geen foto/plaatje mocht quete ofhoe dat heet xD

Bewerkt: door FerryN
Geen afbeeldingen quoten..

Geplaatst:
comment_876192

Updates!! :D Grillrandje toegevoegd, banden getextured(texture zelf gemaakt, in MS Paint :7 )(let niet op de UV-mapping van de binnenkant van de band, dat zie je toch niet, dus doe ik geen moeite om dat te texturen, als t maar beetje donker is...), voorwiel ophanging getextured, lichten getextured, een hele zooi aan objecten naar de andere kant gemirrored, en waarschijnlijk nog wel wat dingetjes waar ik even niet op kan komen. Kijk maar gewoon :)

ford20hg7.png

Ik weet niet zeker of dat achterlichtje groter moet, toen ik eerst de body naar de andere kant mirrorde leek hij me veel te klein, maar zoals ik het nu zie valt dat wel mee... Weet nog niet of ik daar iets aan zal doen...

ford21aq1.png

(Let niet op de shading in het interieur, komt goed... :puh: )

Het schiet zoals je ziet al aardig op. Hopelijk heb ik hem volgend weekend ofzo ingame.

Nou, dat was het weer voor vandaag....

Greetz Mythbuster

EDIT@FerryN: Hij heeft nu 21909 poly's.... Heel raar, voor dat ik hem naar de andere kant ging kopieren had hij er 19000 nog wat, dus dan zou je verwachten, dat als je zo ongeveer alles naar de andere kant kopieerd, dat de polycount bijna verdubbelt... :puh: Maar goed, waarschijnlijk moet ik de echt high poly delen nog doen dus van daar xD

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_876219
Updates!! :D Grillrandje toegevoegd, banden getextured(texture zelf gemaakt, in MS Paint :7 )(let niet op de UV-mapping van de binnenkant van de band, dat zie je toch niet, dus doe ik geen moeite om dat te texturen, als t maar beetje donker is...), voorwiel ophanging getextured, lichten getextured, een hele zooi aan objecten naar de andere kant gemirrored, en waarschijnlijk nog wel wat dingetjes waar ik even niet op kan komen. Kijk maar gewoon :)

*Plaatje*

Ik weet niet zeker of dat achterlichtje groter moet, toen ik eerst de body naar de andere kant mirrorde leek hij me veel te klein, maar zoals ik het nu zie valt dat wel mee... Weet nog niet of ik daar iets aan zal doen...

*Plaatje

(Let niet op de shading in het interieur, komt goed... :puh: )

Het schiet zoals je ziet al aardig op. Hopelijk heb ik hem volgend weekend ofzo ingame.

Nou, dat was het weer voor vandaag....

Greetz Mythbuster

En zeer mooi model, Myth!

Ga zo door, KUTGW!

Hoeveel faces/polygonen heeft ie?

Greetz Ferryn,

Edit

@Myth, ok, het wordt zeker een mooie mod!

@ GTA_XP, begint er goed uit te zien, wordt dit een wagen met tuningparts ofniet, want daar zijn er heel weinig van.

@ Beide, KUTGW!

Bewerkt: door FerryN

Geplaatst:
comment_877470

@ Mythbuster, je mod ziet er tot nu toe goed uit. ik heb zelf ooit geprobeerd om op SketchUp een '30 RatRod te maken, maar dat is niet helemaal goed gegaan.

de accu zit trouwens bij de meeste hotrods naar mijn ervaring onder de stoelen/bank. ;)

BTW, als je hulp nodig hebt van n hotrodfanaat als je er echt niet meer uit komt, gewoon gillen. :puh:

Bewerkt: door Siriouz

Geplaatst:
comment_877525

Mod mod mod mod mod, jullie denken allemaal maar aan mods :puh:. Die auto van onze carnavalsheer uit omgeving Breda is een model. Een mod is een mod als het ingame staat EN openbaar released word. Srry, moest er ff uit xD. Zoals ik al eerder zei ziet je voertuig er erg goed uit. Binnenkort een update van m'n Messeschmitt Me 262/1a.

@ hieronder, Spammerd ^_^.

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
comment_879361
Mod mod mod mod mod, jullie denken allemaal maar aan mods :puh: . Die auto van onze carnavalsheer uit omgeving Breda is een model. Een mod is een mod als het ingame staat EN openbaar released word. Srry, moest er ff uit xD. Zoals ik al eerder zei ziet je voertuig er erg goed uit. Binnenkort een update van m'n Messeschmitt Me 262/1a.

euhm een mod hoeft niet perce openbaar released te worden, zolang er maar iets veranderd is aan een spel nomen ze het al een modificatie (mod)

Geplaatst:
comment_879414

Who cares, modificatie heeft ongeveer dezelfde betekenis als verandering dusja.. Anyway..

Updates! Textures zitten erop, uitlaten zitten nu ook echt vast aan het chassis, in plaats van R* style(zwevend in het "luchtledige"):

ford23fl5.png

ford24cv6.png

ford25ol5.png

ford26fx8.png

Dat was het weer. Ik probeer hem nog steeds voor het einde van het weekend ingame te hebben :)

Greetz Mythbuster

EDIT@hieronder: Geen lowrider, hydro's is niet gaaf bij zo'n ding vind ik. Hoodscoops en sideskirts en dat soort Ricer zooi komt er ook niet op. Ik ga hem misschien wel een keer paintjob compatible mappen, en dan vlammen erop doen ja. (Ik release hem NIET appart by the way, GLD only...) Over je wagen: Vet, de Monster in het klein zeg maar, net als bij de Maybatsu(hoe schrijf je dat? :puh: ) Canyon mod... Hij klopt helemaal volgens mij. Wielen kunnen misschien iets groter. KUTGW!

EDIT2@Galiorix: Thanks! :)

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_879430

Wow! Ik zou 'm vervangen voor een lowrider, misschien dat je nog wat vlammen-paintjobs kunt maken, wat scoops, hoods of bumpers of andere tuningparts, want dan is het helemaal af.

wip1hs9.jpg

Ik wil van jullie weten wat er niet klopt aan deze auto, of wat er "anders" is.

Geplaatst:
comment_879438

De wielen, je hebt de cab van de Monster gebruikt, Monster 1 als ik me niet vergis :D

@myth: looks damn nice ouwe, echt geweldig :D

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
comment_879521

Mijn complimenten Mythbuster, ik dacht dat mensen uit de omgeving Breda niet konden modellen. Je bent echt een ster in car modelling :D. Alleen als het op ander gebied aankomt...

Geplaatst:
comment_879767

wip2ec2.jpg

Edit: Tuning parts toegevoegd, maar niet alles. Op een of andere manier crashed het spel als ik bijvoorbeeld een scoop erop wil zetten, terwijl ik de dummy's die erbij horen netjes geconnect heb...

wip3sm9.jpg

Weet iemand hoe ik kan "zeggen" dat de .dff bepaalde textures uit z'n eigen txd haalt, en niet uit vehicle.txd; en hoe kan ik zien welke textures dat zijn?

wip4gt3.jpg

......

Bewerkt: door Puma

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.