Jump to content
Geplaatst:
comment_536164

vstaw2.png

Omdat ik zie dat meer en meer mensen auto's maken, heb ik samen met Matiscus besloten om dit topic te openen. Hier kan je je voertuigen tonen. Van auto's tot vliegtuigen tot boten. Al dan niet voor GTA.

Regels:

  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed !.
  • Je mag de renders/afbeeldingen maar 1 keer posten (1X hier, of 1X in de model showroom of je eigen voortuig topic (dit is om spam te voorkomen).
  • Geconverteerde auto's zijn toegestaan.

Dan begin ik al vast:

#############

De Chevrolet Camaro 369 '69 uit Need For Speed: Most Wanted:

gallery21ez8.th.jpggallery23ki5.th.jpggallery22ut8.th.jpg

ingameqt7.th.jpggallery24zc6.th.jpggallery27zj0.th.jpg

Schademodel:

gallery26ll9.th.jpggallery25nx0.th.jpg

Ik moet de motorbak en de kofferbak nog uitknippen, en een achterlichtbug fixen.

Vriendelijke groeten,

DaBeast

Laatste edit:

Bewerkt: door Matiscus
Regels even herwerkt.

  • Reacties 642
  • Bezichtigingen 77.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Omdat het showen van Work-In-Progress voertuigen ook prima in Picture Post & Commentary kan en hier vrij weinig in word gepost word deze unpinned.

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1208138

Ja, het enige probleem is nog het ingame zetten. In Sketchup heb je components voor wielen en dergelijke, in 3DSMAX ook maar vanaf SKP > 3DS worden die op een of andere manier niet onthouden waardoor ik de fiets niet ingame kan zetten :?

Maar ben de goede optie aan het zoeken, dus het kan niet lang duren.

EDIT:

Op het groene zal de COL komen, voor verschillende kleuren. Nog even leuke texture nu.

nieuweafbeelding43vu8.png

Al vind ik het er niet erg stevig uit zien. Iemand een idee waar ik een stang zou kunnen plaatsen?

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
comment_1208249

Ja hij is echt bruut, maar op een tendem hoort degene die achterop zit ook te kunnen trappen, dus kan je niet beter daar ook even wat pendalen plaatsen en een kettingkast, kijk even op google om te kijken waar de stangen zitten bij een echte tendem. verder vind ik het wel een goed idee. KUTGW :tu:

Geplaatst:
comment_1208266

@Remi-X: Rechtsklik > Convert to Editable Poly > Op rode vakje rechts drukken > Polygonen die los gaan zitten selecteren > in paneel rechts op "Detach" drukken.

Alleen ik dacht dat verschillende modellen gewoon onthouden werden hoor... Misschien heb je alles aan elkaar "gelast" in Sketchup waardoor het een model word.

Geplaatst:
comment_1208336
Ja hij is echt bruut, maar op een tendem hoort degene die achterop zit ook te kunnen trappen, dus kan je niet beter daar ook even wat pendalen plaatsen en een kettingkast, kijk even op google om te kijken waar de stangen zitten bij een echte tendem. verder vind ik het wel een goed idee. KUTGW :tu:

Ik heb ook wel een beetje rekening gehouden met San Andreas bijrijders. Die gaan niet zitten trappelen en sturen :7

Dus waarschijnlijk, als ik hem ingame eb gehad, ga ik wat voetensteuntjes en een handgreep maken.

@Remi-X: Rechtsklik > Convert to Editable Poly > Op rode vakje rechts drukken > Polygonen die los gaan zitten selecteren > in paneel rechts op \\\\\\\"Detach\\\\\\\" drukken.

Alleen ik dacht dat verschillende modellen gewoon onthouden werden hoor... Misschien heb je alles aan elkaar \\\\\\\"gelast\\\\\\\" in Sketchup waardoor het een model word.

Dat heb je al een keer verteld, maar dat is niet wat ik bedoel. Ik hoor het nog steeds niet te kunnen bewerken, ik hoor alleen meer delen van modellen te zien. Kijk:

Lijkt goed heh?

Nu niet meer. Zo moet het zijn:

En deze heeft 8 onderdelen, wat in Sketchup componenten word genoemd. HOE BEHOUD IK DIE IN 3DSMAX? En niet met convert to editable K poly.

En het ligt aan een converteringsoptie van Sketchup, maar wat nou de goede zal zijn weet ik niet. Stuur me maar een PB, want dit topic was volgens mij niet bedoeld voor vragen.

geen idee wat hier gebeurt, maar ik lijk gehackt :S

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
comment_1208552

Hoe bedoel je gehackt? Trouwens, ik denk dat je vergeten bent plaatjes toe te voegen :7

Kijk:

[plaatje]

Goed he? Maar zo moet het eruit zien:

[plaatje]

Ik spreek je op MSN wel.

Geplaatst:
comment_1208601

Remi, als je die ingame wilt zetten krijg je wat problemen. Op de eerste plaats (werd als gezegd) dat je verschillendene onderdelen moet hebben (chassis, chassis_vlo, chainset, etc etc). Daarbij komen nog de dummy's.

Als je iemand achterop plaatst zal die zich vasthouden aan de achterkant van de fiets... Anyway: succes! ;)

Geplaatst:
comment_1208672

Dat weet ik allemaal. Alleen moet ik even een nieuwe chassis_VLO maken, omdat ik die niet meer heb :?

Wat houd Chassis VLO in? Kan ik ook gewoon een klein simpel ding maken i.p.v. weer een nieuwe vlo maken?

En over het zitten: Ik ga ingame even kijken waar hij zijn handen vast houd, dan ga ik daar een greep maken.

Ik denk ook dat het wel handig is om maar even een los topic over de fiets te maken, zodat dit topic niet onnodig volgelult word. Wie stemt mee?

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
comment_1208813
Dat weet ik allemaal. Alleen moet ik even een nieuwe chassis_VLO maken, omdat ik die niet meer heb :?

Wat houd Chassis VLO in? Kan ik ook gewoon een klein simpel ding maken i.p.v. weer een nieuwe vlo maken?

En over het zitten: Ik ga ingame even kijken waar hij zijn handen vast houd, dan ga ik daar een greep maken.

Ik denk ook dat het wel handig is om maar even een los topic over de fiets te maken, zodat dit topic niet onnodig volgelult word. Wie stemt mee?

Ik stem tegen, omdat deze mod toch geen vooruitgang heeft, dus waarom niet hier slap lullen?

Chassis_vlo is niet nodig. Het loopt niet vast als je het niet hebt. Chassis_vlo is het model dat je ziet als je van een lange afstand kijkt. Dit maakt het voor je computer makkelijker, omdat hij dan niet de modellen die je nog net ziet helemaal moet laden, dan draait alles wat sneller.

je kan beter met de Animation IFP een model (Hoer) importeren, en dan de bike animatie eraan toevoegen. Dan weet je precies waar hij zit :) Werkt erg goed. Als je de ped_frontseat selecteert, en op ALT+A drukt, en dan op het speler/hoer model, staat de dummy meteen op de goede plek :)

Geplaatst:
comment_1216928

Remi, heel leuk gedaan. Alleen als je heel de fiets zelf gemaakt had was die nog leuker. En bij het achsterte zadel kun je ook een stuur ofsoiets maken. Dat zie je ook vaak op tandems :puh:

Geplaatst:
comment_1216984

Ja, ik had het wel zelf kunnen maken, maar ik ben nog niet heel erg ervaren met modellen. Ik ken elk knopje uit Sketchup, alleen om ze goed te gebruiken is een ander verhaal. Maar om eerst zo die ifets te maken heb ik een goede oefening voor mezelf, waarmee ik later een geheel eigen kan maken.

Nu alleen nog het ingame krijgen uitvogelen :schater:

Over het stuur:

Ja weet ik, alleen in SA heb je het probleem dat de bijrijder dan never z'n handen enkel op die fiets dat stuur vast houd. Dan zou je wat moeten wijzigen en dan houd hij bij alle motoren en fietsen net een stuur vast.

Of een cleo script moet een idee zijn, maar ik ben totaal geen cleo scripter.

Geplaatst:
comment_1216995

Je kan ook een ped uit GTA halen en die erin douwen. Dan met ene plug-in van Google Skechup hem in de goede vorm zetten en achterop zetten. Als je trappers doet komt het er lelijk uit te zien. Maar als je bijvoorbeeld 2 steuntjes ofso neerdoet niet. Ik zal even een voorbeeld zoeken ;)

Edit, zie hier de Puppet Tool!

Bewerkt: door Timske

Geplaatst:
comment_1223564
Je kan ook een ped uit GTA halen en die erin douwen. Dan met ene plug-in van Google Skechup hem in de goede vorm zetten en achterop zetten. Als je trappers doet komt het er lelijk uit te zien. Maar als je bijvoorbeeld 2 steuntjes ofso neerdoet niet. Ik zal even een voorbeeld zoeken ;)

Edit, zie hier de Puppet Tool!

This video is fake. It is not really SketchUp, is only a simulation.

Dus het bestaat niet.

##############################################

http://code.google.com/p/sketchyphysics2/

De video.

Bewerkt: door Traser

Geplaatst:
comment_1224585
Je kan ook een ped uit GTA halen en die erin douwen. Dan met ene plug-in van Google Skechup hem in de goede vorm zetten en achterop zetten. Als je trappers doet komt het er lelijk uit te zien. Maar als je bijvoorbeeld 2 steuntjes ofso neerdoet niet. Ik zal even een voorbeeld zoeken ;)

Edit, zie hier de Puppet Tool!

De Dummy's van GTA werken niet in Sketchup. Ook zijn faces en edges niet flexibel, dus wil je een knie draaien, dan gaat hij los staan van z'n been. En ook zul je alle dummy's zelf moeten plaatsen, waardoor je ook het verkeerde effect zelf kan geven. De vorm blijft dus nog even geen Sketchup werk.

Geplaatst:
comment_1224841
Je kan ook een ped uit GTA halen en die erin douwen. Dan met ene plug-in van Google Skechup hem in de goede vorm zetten en achterop zetten. Als je trappers doet komt het er lelijk uit te zien. Maar als je bijvoorbeeld 2 steuntjes ofso neerdoet niet. Ik zal even een voorbeeld zoeken ;)

Edit, zie hier de Puppet Tool!

De Dummy's van GTA werken niet in Sketchup. Ook zijn faces en edges niet flexibel, dus wil je een knie draaien, dan gaat hij los staan van z'n been. En ook zul je alle dummy's zelf moeten plaatsen, waardoor je ook het verkeerde effect zelf kan geven. De vorm blijft dus nog even geen Sketchup werk.

De dummy's spelen in models van peds en spelers geen rol. Je hebt namelijk een bottenstelsel, geen dummy's. Het is bijna onmogelijk om een mesh in een figuur te zetten, aangezien de skin dan niet goed deformt. Het gaat los zitten omdat de structuur van Sketchup zo in elkaar zit; Alle quads (vlakken met vier hoekpunten) zijn niet met elkaar verbonden.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.