Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hard rijden met tank zonder cheat-code

Ik weet niet of dit al bekend is of dat er al een topic over bestaat,maar ik weet een leuk trukje dat ik bij Vice-city al had ontdekt :engel: .

Als je met een Rhino (tank)recht vooruit rijd en je richt de loop naar achter en begint onophoudelijk te schieten,zul je merken dat je steeds harder begint te rijden door de terugstoot-kracht van elk kanons-schot van je tank :D .

Ik heb hier erg veel lol mee gehad,vooral op lange rechte stukken met weinig verkeer kun je dan bizar hard gaan na een tijdje :cab:

Featured Replies

Ik weet niet of dit al bekend is of dat er al een topic over bestaat,maar ik weet een leuk trukje dat ik bij Vice-city al had ontdekt :engel: .

Als je met een Rhino (tank)recht vooruit rijd en je richt de loop naar achter en begint onophoudelijk te schieten,zul je merken dat je steeds harder begint te rijden door de terugstoot-kracht van elk kanons-schot van je tank :D .

Ik heb hier erg veel lol mee gehad,vooral op lange rechte stukken met weinig verkeer kun je dan bizar hard gaan na een tijdje :cab:

Goed gevonden Dr.dolittle! Maar dit was al bekend, maar wel goed gevonden hoor. :cya:

hahaha het is lol ja

ik weet het al heeeeeeeeeeeeeeeeel lang sinds gta 3

maar je kan er idd veel me laggen xD

wat erg leuk is vliegen met dat ding zonder cheat

kai hard op een schans gaan en dan nog steeds door blijven schieten dan blijk je lang zweven :D

• Author

:D:D Idd,Ik heb daar toen uren mee lopen stunten :cab:

Ik kan me nog vaag herinderen dat dat ding op een gegeven moment zo hard mee over een schans ging dat ik gewoon op het dak belandde van een flat van 6 a 7 hoog :clown: