November 6, 200619 yr Ik heb wat gemaakt, alleen wat mist er nog volgens jullie? [Meer hoef ik eigenlijk niet te weten .
November 6, 200619 yr Ik heb wat gemaakt, alleen wat mist er nog volgens jullie? [Meer hoef ik eigenlijk niet te weten . Wat meer effects? Het is leeg aan de zijkanten
November 7, 200619 yr Author Ja, dat weet ik ook wel Alleen ik zoek (eventueel) nog iets om toe te voegen. Misschien is hij al leuk zoals hij nu is - spatter brush, filters, c4d, adjustments e.d. Alleen ik zoek nog iets moois, wie heeft dè tip?
November 7, 200619 yr Ja, dat weet ik ook wel Alleen ik zoek (eventueel) nog iets om toe te voegen. Misschien is hij al leuk zoals hij nu is - spatter brush, filters, c4d, adjustments e.d. Alleen ik zoek nog iets moois, wie heeft dè tip? C4D staat er inderdaad wel goed bij... misschien ook wat brushes enzo?
November 7, 200619 yr die render is mooi geplaatst, maar zelf zou ik een mooiere render gekozen hebben (smaken verschillen) Dat lettertype past er ook goed bij
Ik heb wat gemaakt, alleen wat mist er nog volgens jullie? [Meer hoef ik eigenlijk niet te weten
.