Ik zit met een probleempje, ik heb een headset (WinTech WH-41) dat is een koptelefoon met microfoon, als ik hem achter in mijn pc steek, ziet hij hem niet en als ik via Deze Computer>Een instelling weizigen>Spraak geluid en geluidapperaten>Geluiden en audiapperaten>Spraak>Hardware testen dan krijg ik een scherm en moet ik in de microfoon praten maar hij werkt niet en de pc ziet hem verder ook niet, ik heb nog een ander los microfoontje (die het altijd gedaan heeft) maar die werkt ook niet Iemand een idee om mij te kunnen helpen zodat het wel weer werkt?
Beste leden,
Ik zit met een probleempje, ik heb een headset (WinTech WH-41) dat is een koptelefoon met microfoon, als ik hem achter in mijn pc steek, ziet hij hem niet en als ik via Deze Computer>Een instelling weizigen>Spraak geluid en geluidapperaten>Geluiden en audiapperaten>Spraak>Hardware testen dan krijg ik een scherm en moet ik in de microfoon praten maar hij werkt niet en de pc ziet hem verder ook niet, ik heb nog een ander los microfoontje (die het altijd gedaan heeft) maar die werkt ook niet
Iemand een idee om mij te kunnen helpen zodat het wel weer werkt?
Groet gammie