Geplaatst: 6 november 200618 jaren comment_537693 plaats hier je home made FILMPJES zoals stuns je val van een gebouw iets biezonders det was het voorbeeld en hoe je die filmpjes maak vraag dat maar niet aan mij
Geplaatst: 10 november 200618 jaren comment_539789 Nou Sarwish ik denk dat bijna niemand meer zin heeft om filmpjes en screens te posten iedereen heeft het spel al en is aan het spelen. Dan is het niet leuk meer om filmpjes en screens te posten.
Geplaatst: 10 november 200618 jaren comment_539829 zijn er movie over de trailerpark maffia offtopic: hoeveel mo\issie doe je er eigelijk voor Voor de Trailer Park Mafia, of liever gezegd voor Marty Jay Williams doe je 5 missies! Deze hebben bijna allemaal te maken met het afpersen van zaken, en het opbouwen van een imperium voor Marty. De Cholos komen in deze missies dan ook vaak voor. @Zoals je kan zien, nog geen enkel lid heeft een filmpje over de Trailer Park Mafia gepost! Misschien heb je filmpje nog niet gezien, het is er eentje van Rockstar zelf.Nog veel plezier, en als je nog een vraag hebt, stel ze dan gerust! Bewerkt: 10 november 200618 jaren door Svenie
Geplaatst: 10 november 200618 jaren comment_539925 goeiedag dat is echt zo'n schijt oud filmpje ik kan die niet meer zien die is gewoon eritnat aan het worden
Geplaatst: 12 november 200618 jaren comment_541589 Ik hoop dat er ook zelfgemaakte 'kortfilmpjes' gemaakt mogen worden? Hier alvast mijn eerste filmpje.
Geplaatst: 13 november 200618 jaren comment_541598 Is het waar dat je in een winkel alles kan slopen? En kun je hem ook overvallen? Bewerkt: 13 november 200618 jaren door WWEGTA
Geplaatst: 13 november 200618 jaren comment_541605 Is het waar dat je in een winkel alles kan slopen?En kun je hem ook overvallen? ja, dat kan je doen, het met empire building zelfs de bedoeling. Als je winkels zoekt die jou betalen in ruil voor bescherming. Moet je wel eens wat slopen voor ze je willen betalen .. je kunt dit soort vragen beter stellen in het algemene vragen topic
Geplaatst: 19 november 200618 jaren comment_545699 Komen er nog filmpjes er is nog niks gepost. Ik bedoel echte zelfgemaakte filmpjes die duidelijk zijn met geluid en die op youtube zijn gezet.
Geplaatst: 21 november 200618 jaren comment_547084 Komen er nog filmpjes er is nog niks gepost.Ik bedoel echte zelfgemaakte filmpjes die duidelijk zijn met geluid en die op youtube zijn gezet. Ik heb wel een filmpje gemaakt van een missie (unfriendly competition), maar niet heel goed beeld...
plaats hier je home made FILMPJES
zoals stuns je val van een gebouw
iets biezonders det was het voorbeeld
en hoe je die filmpjes maak vraag dat maar niet aan mij