Jump to content
Geplaatst:
comment_538010

Stock Aanvraag

Aangezien steeds meer mensen stocks nodig hebben voor hun GFX kunsten hebben .Levi. en ik besloten een aanvraag topic ervoor te maken.

Hier kan je dus als je het zelf niet kan vinden, het aanvragen. Misschien heeft iemand wel toevallig zo'n foto op zijn computer staan.

Wat is een stock?

Een stock is een afbeelding die vaak gebruikt word voor bijvoorbeeld een achtergrond van een Design. Je kan overal Stocks van hebben, van bijvoorbeeld straten tot mensen! Kortom; een stock is een mooi woord voor afbeelding. PAS OP! Op sommige stocks zitten rechten, kijk daar mee uit! Staat er een Copyright onder knip die dan niet weg!

Hoe vraag ik een stock aan?

Maak een goede duidelijke post aan met wat je wilt, voorbeeld:

Ik heb een stock nodig van een lange drukke straat in New York, het liefst waar je de wolkenkrabbers ook kan zien!

Doe het dus niet zo, voorbeeld:

Hoi ik heb een plaatje nodig van een straat.

Vervolgens kan iemand dan reageren in dit topic, met een quote van de aanvraag. Vervolgens kan de ander kijken of hij het goed vind, en anders hebben andere misschien nog stocks.

Voordat je gaat aanvragen heb ik hier nog 2 goede sites voor je;

sxc.hu

bluevertigo.com

Succes!

Bewerkt: door .Levi.

• Reacties 42
  • Bezichtigingen 22.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_681181

Daar zal hij niet ver mee komen Clowntje_93, er is namenlijk geen foto te vinden van deze Demon-Baby. De enige foto van één baby is 'deze'. maar dat lijkt mij toch echt een normaal kindje.

Wat je wel zou kunnen proberen is de trailer van The Passion of the Christ te bekijken, en daar te zoeken naar eventuele beelden van deze demon. De trailer is >hier< te vinden.

Succes ermee,

Pennywise

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown

• 10 maanden later...
Geplaatst:
comment_924075
ik zoek een pic van die man die is gemaakt van chocola, die in een reclame...

dan wil ik ook graag weten wat z'n naam is zodat ik dan nog meer kan opzoeken.

Als je "chocolate axe" in typt op Google dan krijg je wel een aantal resultaten. :) 2 ! :7

preview_125_93_1.jpg

• 9 maanden later...
Geplaatst:
comment_1252533
Ik zoek een Stock van Linkin Park.

Alvast Bedankt.

Als je maar de moeite neemt om even grondig te Google'en, dan kom je altijd wel wat tegen.

Hier bijvoorbeeld, maar ook hier en hier.

Ik raad je aan de zoektermen 'Linkin Park Stock' en 'Linkin Park Wallpaper' te gebruiken, dan krijg je pagina's vol resultaten. ;)

Geplaatst:
comment_1252746
Ik zoek een Stock van Linkin Park.

Alvast Bedankt.

Als je maar de moeite neemt om even grondig te Google'en, dan kom je altijd wel wat tegen.

Hier bijvoorbeeld, maar ook hier en hier.

Ik raad je aan de zoektermen 'Linkin Park Stock' en 'Linkin Park Wallpaper' te gebruiken, dan krijg je pagina's vol resultaten. ;)

Maar Google leverde bij mij niks op, maar ik type dan ook alleen Linkin Park in. Bedankt

• 1 maand later...
  • 4 maanden later...
  • 9 maanden later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1671471

http://officialpsds.com/Club-Lasers-stock3159.html

http://officialpsds.com/1980-vector-retro-PSD26863.html

Ik weet niet of je zoiets bedoelde.

Trouwens van die stock die jij posten haal jee volgens mij vrij makkelijk het water merk af omdat hij niet gedataillerd is, ik kan je wel helpen als je persee die wilt. ;)

Datum, datum. :dans:

Bewerkt: door Cabyon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.