Wat zouden jullie nog kunnen/willen verbeteren aan dit fantastisch spel??
Ikzelf had gewild dat je net als bij Vice-City gewoon nog winkels en banken had kunnen beroven (iets wat die "Gangsta gasten" normaal toch dagelijks doen ) ,en ik had ook graag het politie/leger uniform teruggezien waarmee je (net als bij Vice-City) probleemloos de legerbasis in en uit kunt lopen of rijden zonder die 5-wanted sterren te krijgen.
Ook had ik graag gehad dat de magneet-helicopter (die je 1 keer gebruikt in de missie "Up up and away" ) nog wel ergens te krijgen of halen zou zijn.
Zo zijn er nog wel een paar dingen die ik toch wel mis in San-Andreas maar waar ik op dit moment eventjes niet op kan komen.
Als jullie nog iets kwijt willen over hetgeen wat jullie toch NET eventjes wat anders hadden aangepakt of verbeterd zouden willen hebben in San-Andreas dan zou ik dat graag willen weten
(Ik hoop overigens niet dat hier al een topic over bestaat want ik kon er zo snel niet een vinden via de zoekmachine,als dat wel zo is dan mijn excuus hiervoor
Wat zouden jullie nog kunnen/willen verbeteren aan dit fantastisch spel??
Ikzelf had gewild dat je net als bij Vice-City gewoon nog winkels en banken had kunnen beroven (iets wat die "Gangsta gasten" normaal toch dagelijks doen
) ,en ik had ook graag het politie/leger uniform teruggezien waarmee je (net als bij Vice-City) probleemloos de legerbasis in en uit kunt lopen of rijden zonder die 5-wanted sterren te krijgen. 
Ook had ik graag gehad dat de magneet-helicopter (die je 1 keer gebruikt in de missie "Up up and away" ) nog wel ergens te krijgen of halen zou zijn.
Zo zijn er nog wel een paar dingen die ik toch wel mis in San-Andreas maar waar ik op dit moment eventjes niet op kan komen.
Als jullie nog iets kwijt willen over hetgeen wat jullie toch NET eventjes wat anders hadden aangepakt of verbeterd zouden willen hebben in San-Andreas dan zou ik dat graag willen weten
(Ik hoop overigens niet dat hier al een topic over bestaat want ik kon er zo snel niet een vinden via de zoekmachine,als dat wel zo is dan mijn excuus hiervoor