Geplaatst: 7 november 200618 jaren comment_538026 Ik wil graag een produce progamma waarmee je beats kan maken. Wel graag z'n gratis proffesionele en niet moonfruit(ofzo)!? Wie kan me ermee helpen!? Ben er namenlijk erg geintresseerd naar om beats te maken!! KINGRECORD Bewerkt: 7 november 200618 jaren door King Room
Geplaatst: 7 november 200618 jaren comment_538285 Ik wil graag een produce progamma waarmee je beats kan maken.Wel graag z'n gratis proffesionele en niet moonfruit(ofzo)!? Wie kan me ermee helpen!? Ben er namenlijk erg geintresseerd naar om beats te maken!! KINGRECORD Volgens mij bedoel je Fruityloops.. Ookal wil je hem niet, ik raad hem toch aan! Ik heb hem zelf en is echt een zwaar relaxt programma.. Adobe Audition is ook een goede.. Maar Fruityloops blijft de beste..
Geplaatst: 11 november 200618 jaren comment_540190 Je moet eerst naar de website van fruityloops gaan. Daarna zie je 4 dingen op die website staan. Bovenaan staat Try Out en Buy now. Je moet de Try Out versie aanklikken en dan kom je hier uit. Dan moet je een land uitkiezen waar je het gaat downloaden. Kies dan Nederland en kies dan willekeurige link uit. Dan start de download.
Ik wil graag een produce progamma waarmee je beats kan maken.
Wel graag z'n gratis proffesionele en niet moonfruit(ofzo)!?
Wie kan me ermee helpen!?
Ben er namenlijk erg geintresseerd naar om beats te maken!!
KINGRECORD
Bewerkt: door King Room