Jump to content

Scrapped Voertuigen Topc //inclusief JetPack//

Geplaatst:
comment_538097

Ok er is dus een voertuig das een jetpack zelfde controlls in san andreas je kan hem laten verschijnen met cheatdevice helaas is die wel on zichtbaar

Screen:

http://www1.cheatdevice.com/gta/VCSJetpack1.gif

Er is ook een robot waar je in kan maakt raar geluid met reiden

Screen:

http://i14.tinypic.com/2u4pyqx.gif

Plaats jou ondekte voertuigen ook hier

Btw. gebruik van cheatdevice is legaal

Bewerkt: door Hit

• Reacties 52
  • Bezichtigingen 4.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_539024
waar kan je cheats die dowlaoden

Als je het Cheatdevice bedoelt: Klik

Note: Dit is niet compatibel met alle versies, maar ik ken er niet zoveel van want heb geen Psp. Kijk eens op die site.

Geplaatst:
comment_540045

Dat is niet zo speciaal. Er staat er een op het eiland waar je begint.

Hij rijdt trouwens veel beter dan in San Andreas, het is wel spijtig dat je de arm niet kan bewegen zoals je in San Andreas wel kan.

Hier is een screen.

snap122tc3.png

Geplaatst:
comment_540050

Er zit ook een heftruck in.

Tijdens een missie moet je hiermee kisten verplaatsen, dan kan je de arm bewegen.

Als je niet in die missie bent kan je de heftruck wel vinden, maar je kan de arm niet bewegen. :N Ik had blijkbaar niet goed geprobeert, want het gaat wel degelijk.

Bewerkt: door maarte41

Geplaatst:
comment_540051
Spijtig , als je die arm niet kan bewegen is er niets aan, zit er ook zo'n heftruck is en kan je die latten wel bewegen?

Jazeker :Y! De 'Forklift' is terug. De arm kun je laten bewegen, omhoog met het Left.gif en omlaag met het Image:Right.gif.

Hij is Hier te vinden:

Geplaatst:
comment_540544

Ik cheat zelf ook nooit het is idd slecht voor je PSP

Totaal niet :puh:

Cheatte kan totaal niet kwaad voor je psp :puh: Waar haal je dat nou weer? :puh::schater:

Hey kerol door cheaten zijn mijn vrienden hun PlayStations kapot gegaan en die van mij ook een keer dus daarom zeg ik het ik weet niet wat voor een jij hebt

Geplaatst:
comment_540867
Waar staat in godsnaam die jetski heb het spel 13.5 uitgespeelt en kan hem nog steeds niet vinden!!
als je het tweede eiland hebt vrijgespeeld is hij hier te vinden(kaart is van wikigta, alleen ik heb er een puntje opgezet :puh: ):

post-51182-1163277697_thumb.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.