Geplaatst: 7 november 200618 jaren comment_538108 Ik ben benieuwd wie VICE CITY STORIES heeft gedownload en wie hem heeft gekocht. Zelf zou ik hem niet downloaden maar gewoon kopen maar ik zou wel willen weten wie dat niet deed.
Geplaatst: 7 november 200618 jaren comment_538109 Ik ga hem nog kopen maar aan downloaden doe ik niet vind ik flauw/bederft de psp pret/ en is verboden
Geplaatst: 7 november 200618 jaren comment_538110 Ik heb em al gekocht, maar ik heb em nog niet. (is onderwerg) BTW: er zijn al een aantal topics met ongeveer het zelfde onderwerp... Bewerkt: 7 november 200618 jaren door Insanity Prawn Boy
Geplaatst: 7 november 200618 jaren comment_538112 Ik heb em al gekocht, maar ik heb em nog niet. (is onderwerg) BTW: er zijn al een aantal topics met ongeveer het zelfde onderwerp... Daarbij komt nog dat Downloaden illegaal is en hier niet over gesproken mag worden.
Ik ben benieuwd wie VICE CITY STORIES heeft gedownload en wie hem heeft gekocht.
Zelf zou ik hem niet downloaden maar gewoon kopen maar ik zou wel willen weten wie dat niet deed.