November 7, 200619 yr Hej, Ik heb hééél veel geld, allemaal gecheat. Maar, dat wil ik nu weer weg hebben. Is hier ook een cheat voor dat je geld afneemt? Dankje, grZz
November 7, 200619 yr Ik had dit ook een x ...toen ben ik naar zo'n paarden-gok-baan gegaan...HEEEEL vaak op shift (vlgensmij) geklikt.. (moetje um daarvoor wel ff saven in die beurt...wrom leg ik zo uit ) ... ik was dus op 200.000 al mn geld ingezet...win ik ...daarom moet je m ff save:) Ojah,, je krijgt er wel een LAMME hand van:P
November 7, 200619 yr je kan ook gewoon naar the strip gaan en lkkr gaan gokken de hele tijd 1 miljoen geloof me dat gaat snel
November 7, 200619 yr je kan ook gewoon naar the strip gaan en lkkr gaan gokken de hele tijd 1 miljoen geloof me dat gaat snel Niet als je zoals ik 108 miljoen heb
November 7, 200619 yr Author Bedankt voor tips! En ik wil het kwijt omdat ik zooooooooooooooooooooooooooooooo veel heb.. Ik wil het graag opnieuw doen en dan gewoon met stelen
November 30, 200619 yr Ik heb een SaveGame Editor daarmee kan ik alles bewerken dus geld ook als jij je savegame kan verzenden dan zal ik het op 0 zetten
December 16, 200619 yr De savegame editor kan je >hier downloaden<, via gtagarage.com Gewoon uitpakken, en installeren/gebruiken volgens de readme. Het is echt heel makkelijk, het heeft een automatisch installeer programma. Veel plezier ermee! Edited December 16, 200619 yr by Flying Dutchman
Hej,
Ik heb hééél veel geld, allemaal gecheat. Maar, dat wil ik nu weer weg hebben. Is hier ook een cheat voor dat je geld afneemt?
Dankje,
grZz