Jump to content
Geplaatst:
comment_540132

ik zelf heb vcs nog niet (ik krijg hem bij sinterklaas) maar ik vroeg me af welk cijfer jullie het spel geven zeg er ook bij waarom je dat cijfer hebt gegeven

• Reacties 140
  • Bezichtigingen 20.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

welk cijfer geef jij vcs? 245 leden hebben gestemd

1. 1. welk cijfer geef jij vcs?

• 1
      7
    • 2
      0
    • 3
      3
    • 4
      0
    • 5
      3
    • 6
      15
    • 7
      60
    • 8
      68
    • 9
      55
    • 10
      28

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_606023

Ik geef VCS een 8. Het is een prachtige game en de sfeer is gewoon top!. alleen het is een game voor de PSP en de stories zijn altijd wat anders dan de GTA's op de PS2. En de graphics kon mooier dus het wordt een 8! :Y

Ooit mooiere graphics gezien op de psp?

Ik zeg niet dat ie lelijk is ofzo maar op sommige punten valt het toch echt tegen

het kan eventueel wel beter bedoel ik ;)

Geplaatst:
comment_606380

ik vind het een super goed spel, zitten weer behoorlijk wat nieuwe missies in. ook vind ik het leuk dat je nu op dat andere eiland begint dan op de consoles ( ik ben net aangekomen op het andere eiland) ook leuk dat ze er een heli in hebben weten te propen het schieten daarmee is niet te makkelijk maar wel leuk. ook leuk om een paar bedrijfjes op te zetten. ik vind dit cker een goed spel 9/10 :Y

• 1 year later...
Geplaatst:
comment_1064358

ik geef ook een 9 .

Reden . Omdat ik het iets te veel makelijk gemaakt vind. :Y

Edit wow naar een paar maanden 2 reactie's in een dag .

Bewerkt: door Liberty-city10

Geplaatst:
comment_1064437

Ik zit te twijfelen, aangezien GTA Vice City mijn lievelings GTA is heeft het al een 9½, maarr.. het heeft niet de sfeer die GTA Vice City heeft, dus toch een 8½..

Laterzz, Tha-Block

Bewerkt: door Tha-Block

Geplaatst:
comment_1065044

Hallo forumleden.

Ik denk dat de meesten heet niet met me eens zullen zijn, maar ik geef het een 5.

Vice City is niet mijn stad en de verhaallijn vond ik erg klein en rommelig, en de grapics vind ik erg slecht.

Daarintegen heb ik me wel Geintereseerd in het wapentuig van GTA VCS, er zijn heel veel wapens die echt iets met mij deden. Maar het spel vind ik zelf niet echt de beste Game.

Vriendelijke groet: Dark_Zemy. :cya:

Geplaatst:
comment_1067798

Ik vind VCS echt de aller saaiste van de hele GTA Reeks. Ik heb het spel vanaf het moment dat hij uit was. En ik heb hem nog niet eens uitgespeeld ! Ik heb de verhaallijn nog niet eens uitgespeeld. Ik vind het echt een saaie GTA. LCS was top, maar VCS :N

Geplaatst:
comment_1071233

Een -89612381230975834290378469 vanwege die bug waardoor je het spel niet kan uitspelen. En ze hebben nog steeds geen patch uitgebracht. :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.