Jump to content
Geplaatst:
comment_541177

Beste leden,

Mijn pc'tje begint wat mankementjes te krijgen cd laatje wil niet altijd in 1 keer open, sluit soms niet goed of waardoor hij vast loopt, game's blijven vast lopen als ik ze afsluit (is niet alijtd) dit soort kleine dingetjes komen steeds vaker voor. Mijn pc is uit 2002 en hij is tweedehands (aangeschaft 2004) hij is dus bijna 5 jaar oud. Er zijn wat onderdelen ooit aan verangen denk dan aan geluidskaart, videokaart. Is dit normaal of zeggen jullie dat dat nog jong is om aan je pc mankementjes te krijgen? Als jullie vinden dat hij te oud word wil ik meteen weten of je met een budget van rond de 300 á (hooguit) 500 euro een nieuwe goeie pc kan aanschaffen.

ps: ter informatie hij word regelmatig op foutecontroller gezet, defragmentatie word om het half á 1 jaar uitgevoert en de schijf van 80 gb is voor de helft vol. Hij is met games afsluiten lang bezig.

Alvast Bedankt :cya:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_542253

neeh, denk het niet. een 4200 is veel te oud voor die games. vc alleen al heeft een gforce 5-serie nodig. ik zou als ik jouw was een Gforce 7-serie kopen. de goedkoopste licht een paar tientjes boven de honderd, maar dan heb je wel wat (eraan) ;) .

Geplaatst:
  • Auteur
comment_542397

maar met deze pc kan ik: sims2, gta sa en FS X (de demo) uitstekend spelen. Maar als ik dus in die nieuwe pc een iets betere video kaart in zet dan moet hij het makkelijk aankunnen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.