Jump to content

~( Need For Speed : Carbon - Car Showroom }~

Geplaatst:
comment_541191

Hey mensen hier kun je je NFS:C wagens showen... Het zou ook leuk zijn als je elkaars auto zou kunnen raten, andere kleur, andere kits of velgen etc.

Ik zal straks wat screens van mijn karretjes sturen, ik ben alleen nog niet zover; 25% namelijk :*D .

Bewerkt: door Puma

• Reacties 64
  • Bezichtigingen 28.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_559700
ziet er mooi uit ikt waneer kan je in die auto rijden? ^_^
bij nfs most wanted rijd je je eerste paar races met die auto, alleen kan je dan alleen racen, niet tunen, maarja ontopic: ik vind eigenlijk alle auto's in dit topic heel mooi, ben echt jaloers, had ik carbon maar...

edit: heb het topic nogeens doorgekeken, en de appelgroende 300c vind ik toch minder mooi sorry, en HerrieM heeft ook een totaal andere smaak dan mij, allebei niet lullig bedoelt das gewoon mijn mening, de rest van de auto's vind ik allemaal heel gaaf!

Bewerkt: door DX11

Geplaatst:
comment_560221

ik d8 dat hij alleen in quick race + online (weet niet zeker) nouwja je kiest auto en dan links onder kan je je soort auto kiezen. en dan pre made denk ik. bijdeweg ikt wil je ff die link van die trainer pm'en?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_561868

Ga naar www.imageshack.us en upload ze daar ;) Je moet dan de onderste link hebben, en die dan tussen

[img=<hier komt de URL naar de afbeelding>]

IMG-tags plakken.

Bewerkt: door Puma

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_583141

mooi! maar als dat groene nou donkerblauw of donkerrood was, was het nog mooier :puh:

btw, dit is (was) een erg goed topic, waar ik veel ideeën uit kan (kon) halen, dus ik hoop dat er nog veel meer komt!

Bewerkt: door DX11

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.