Jump to content

LVA Freight Depot

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, ik heb iets heel vreemds ontdekt, ik weet alleen niet of het een BUG, glitch of een EE is... :blauw:

Maar ok, als je van op de autosnelweg naast LVA Freight Depot naar LVA Freight Depot toe loopt, ligt er wat zand aan de 'pechstrook'. Als je daarop loopt zie je in het midden een kleurverschil, van donker- naar lichtbruin zand. Als je op het donker bruine stapt val je ergens precies in een diepe put en je doet zo verkrampt gelijk je uit een vliegtuig springt.Daarna beland je gewoon op de straat in LVA Freight Depot! Kijk even op het kaartje hieronder en dan kun je het mss ook nog tegenkomen.

[PS: Als dit geen EE is mag er gerust een slotje op, en ik heb ook de zoekfunctie gebruikt maar zonder resultaat!]

Alhier het kaartje.

gtasamaplvafdbi6.th.jpg

Bewerkt: door -YokoZumi-

Dus, je moet echt eens proberen! Niet dat er veel aan is maar kom...

[ Is dit nu een EE of niet?]

Bewerkt: door -YokoZumi-
Geplaatst:
Dus, je moet echt eens proberen! Niet dat er veel aan is maar kom...

Het is geen EE. Dat soort dingen heet een glitch, een fout in 't spel. Een Easter Egg is een verwijzing of een grapje ;).

Geplaatst:

zo ken ik er ook een. als je in los santos het gat in rijd dat je nog moet maken in de laatste missie val je ook in een put en daarna land je terug op straat.

nog wat raars, als je met een tractor een truck trekt en een bocht maakt krijgt de truck een enorme vaart en sleurt zich los van de tractor, moet je echt eens proberen (ps2)

zo ken ik er ook een. als je in los santos het gat in rijd dat je nog moet maken in de laatste missie val je ook in een put en daarna land je terug op straat.

is er een put in dat gat van de laatste missie?

ik denk dat het gewoon ingangen zijn voor de blue hell.

er is ook een bepaald gat waar je inkunt op een heel rare manier maar waar je niet meer uitkunt.

het lijkt dan ofdat san andreas een spookstad is.ik zal het dan maar even zeggen.misschien is het al bekent:ga naar zero's shop en doe de minigame,vlieg dan met het vliegtuigje in 1 van de zeeen(sorry weet niet hoe ik een deelteken moet schrijven op mijn computer) terug ontopic het is niet gelijk in welke zee je vliegt.ik denk de zee aan de rand van san fierro,helemaal aan de rand.niet waar die schepen staan.vlieg erin en er staat mission failed.en dan val je in een zwart gat(neem een parachute mee).als je op de grond komt kom je in een soort andere wereld uit.

Bewerkt: door gta dylan
Geplaatst:

er is ook een bepaald gat waar je inkunt op een heel rare manier maar waar je niet meer uitkunt.

het lijkt dan ofdat san andreas een spookstad is.ik zal het dan maar even zeggen.misschien is het al bekent:ga naar zero's shop en doe de minigame,vlieg dan met het vliegtuigje in 1 van de zeeen(sorry weet niet hoe ik een deelteken moet schrijven op mijn computer) terug ontopic het is niet gelijk in welke zee je vliegt.ik denk de zee aan de rand van san fierro,helemaal aan de rand.niet waar die schepen staan.vlieg erin en er staat mission failed.en dan val je in een zwart gat(neem een parachute mee).als je op de grond komt kom je in een soort andere wereld uit.

Ja dit klopt inderdaad, heb ik zelf ook al gehad en dat heb ik ook al op een site gelezen kort na San Andreas uit was. Verder krijg je inderdaad een gat na de missie "End of the Line". Je beukt daar een muur door met een SWAT-Tank en na afloop heb je daar een ingang naar de blue hell. Weet nu wel niet of dat verholpen is in de PC versie.

Geplaatst:

Ik denk niet dat dit hier thuishoort over de 'End of the line' missie. Ten slotte gaat het hier om 'LVA Freight Depot' :puh: Maarjah

• 1 maand later...
Geplaatst:
is het niet een ingang voor de blue hell?

ik heb het zelf nog niet geprobeerd.

Wt is dade "Blue Hell" Nog nooit van gehoord.

Geplaatst:

Ja dit klopt inderdaad, heb ik zelf ook al gehad en dat heb ik ook al op een site gelezen kort na San Andreas uit was. Verder krijg je inderdaad een gat na de missie "End of the Line". Je beukt daar een muur door met een SWAT-Tank en na afloop heb je daar een ingang naar de blue hell. Weet nu wel niet of dat verholpen is in de PC versie.

Niet verholpen, ik heb de PC versie en er zit ook precies zo'n gat met de blue hell erachter.

Wel goed gevonden, leuk om te weten :bier:

Dat staat hier.

Het is een wereld waarin je alle interieuren vind van de desbetreffende GTA. In dit geval SA. Hier vind je dus je garage in SF, de sportscholen, The Johnson House en nog veel meer.

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

trouwens als je een rocket pack hebt en er dan door een heen valt kun je de hele boel verkenen. best geining .

:Y

Geplaatst:

Dat staat hier.

Het is een wereld waarin je alle interieuren vind van de desbetreffende GTA. In dit geval SA. Hier vind je dus je garage in SF, de sportscholen, The Johnson House en nog veel meer.

Jij hebt het over het Hidden Interior Universe. De Blue Hell is het gene 'waarop' SA is geboud :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...