Jump to content
Geplaatst:
comment_541429

Hey, ik heb iets heel vreemds ontdekt, ik weet alleen niet of het een BUG, glitch of een EE is... :blauw:

Maar ok, als je van op de autosnelweg naast LVA Freight Depot naar LVA Freight Depot toe loopt, ligt er wat zand aan de 'pechstrook'. Als je daarop loopt zie je in het midden een kleurverschil, van donker- naar lichtbruin zand. Als je op het donker bruine stapt val je ergens precies in een diepe put en je doet zo verkrampt gelijk je uit een vliegtuig springt.Daarna beland je gewoon op de straat in LVA Freight Depot! Kijk even op het kaartje hieronder en dan kun je het mss ook nog tegenkomen.

[PS: Als dit geen EE is mag er gerust een slotje op, en ik heb ook de zoekfunctie gebruikt maar zonder resultaat!]

Alhier het kaartje.

gtasamaplvafdbi6.th.jpg

Bewerkt: door -YokoZumi-

Featured Replies

Geplaatst:
comment_578453

Zoek bij LVA Freight Depot het zanderige stuk langs de snelweg af, bij de grens

tussen licht en donker, kun je door een soort gat vallen.

Geplaatst:
comment_580215
zo ken ik er ook een. als je in los santos het gat in rijd dat je nog moet maken in de laatste missie val je ook in een put en daarna land je terug op straat.

nog wat raars, als je met een tractor een truck trekt en een bocht maakt krijgt de truck een enorme vaart en sleurt zich los van de tractor, moet je echt eens proberen (ps2)

Dat is wel logisch, bij een tankwagen is dat ook

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.