Geplaatst: 14 november 200618 jaren comment_542143 Weet iemand waar de Deimos SP staat op Wiki gta op de pagina van Deimos SP staat klik in het rood Ofwel er is geen kaart Kan iemand een klein kaartje maken van de Deimos SP of de locatievertellen. B.V.D.
Geplaatst: 14 november 200618 jaren comment_542153 Als ik het zo lees heeft deze auto geen vaste spawnlocatie. Er zijn echter wel manier om deze auto te verkrijgen. Lees daartoe eens het stuk over de Deimos SP (zoeken met control + f) op deze site. Als dat nog niet helpt zou je zelf misschien eens verder kunnen zoeken, alhier is een mogelijke zoekopdracht in google.
Geplaatst: 14 november 200618 jaren comment_542181 Deze auto is erg moeilijk te krijgen en zoals Preddy boven me al zei heeft hij geen vaste spawnlocatie. Ik kan je wel vertellen waar je ongeveer moet zoeken. Je hebt de grootste kans dat je ze tegen komt op Staunton Island, in het zuiden en bij Belleville Park rijden ze meestal. Op Shoreside Vale kom je ze nauwelijks tegen en op Portland helemaal niet. Dus ik raad je aan om rond Belleville Park en in het zuiden van Staunton Island te gaan zoeken. Veel succes verder
Geplaatst: 14 november 200618 jaren Auteur comment_542337 Dankje het is gelukt. En ik vond hem gewoon toen ik in de buurt van mijn savehouse op stauton rijd maar toch noh bedankt nu heb ik teminste Love media afgemaakt
Weet iemand waar de Deimos SP staat op Wiki gta op de pagina van Deimos SP staat klik in het rood Ofwel er is geen kaart Kan iemand een klein kaartje maken van de Deimos SP of de locatievertellen.
B.V.D.