Geplaatst: 14 november 200618 jaren comment_542543 als je bij de mr whoopee die auto op de toeter drukt net als je bij een politie/brandweer/ziekenauto doet hoor je zo'n geluidje als bij een ijsco car mischien was het al bekent maar dan ff voor de mensen die het nog niet wisten
Geplaatst: 14 november 200618 jaren comment_542550 Ik denk dat dit al bekend was. Want bij vc had je ook missies van Mr Whoopee. En om die te starten moest je op de toeter drukken. Dus ik denk dat dit niet helemaal meer nieuw is.
Geplaatst: 14 november 200618 jaren comment_542562 als je bij de mr whoopee die auto op de toeter drukt net als je bij een politie/brandweer/ziekenauto doet hoor je zo'n geluidje als bij een ijsco car mischien was het al bekent maar dan ff voor de mensen die het nog niet wisten Ik zal het eens een keer testen, maar bedankt voor je berichtje. Met vriendelijke groeten Xtreem-designer
Geplaatst: 14 november 200618 jaren comment_542568 Dit is al bekend. Althans ik wist het al een zeer lange tijd. Inderdaad zoals Exploude zegt kon je hiermee in Vice City missies doen. Toen mest je 50 Deals maken, 50 ijsjes verkopen. In San Andreas gaat dit echter niet, jammer. Wachten tot Grand Theft Auto : 4. Misschien gaat het daar terug wel.
Geplaatst: 14 november 200618 jaren comment_542636 zelfs in gta3 zat er al een "muziekje" onder de toeter van de mr whoopee.
Geplaatst: 14 november 200618 jaren comment_542668 Ja, en ook al in GTA 2 misschien ook al 1 als ik het goed heb.
Geplaatst: 15 november 200618 jaren comment_542773 ik wist het nog niet maar ik vind het ook niet echt heel interresant. Ik vind de vorm van het ijsje op het dak leuker!
als je bij de mr whoopee die auto op de toeter drukt net als je bij een politie/brandweer/ziekenauto doet hoor je zo'n geluidje als bij een ijsco car mischien was het al bekent maar dan ff voor de mensen die het nog niet wisten