Jump to content
Geplaatst:
comment_542798

zit op ongeveer een kwart van het spel (denk ik) en kan geen missies meer betreden. De enige missie logo staat bij mn huis (vercetty mansion, starfish island), daar staat een grote V op de map maar nergens een roze plek om de missie aan te gaan :? kan nu dus niks meer doen.. iemand enig idee hoe ik deze missie in ga of een idee hoe ik nieuwe missies kan starten???

Featured Replies

Geplaatst:
comment_550074
hoo wacht, ik zou wel even willen weten wat die v dan betekend? of blijft die er altijd?

Die V blijft daar altijd. Dat is Vercetti's mansion. Wat een locatie is dat geld verdiend. Daarom blijft daar een icoon net als bij de bedriujven die al zijn afgerond.

Geplaatst:
comment_550075

hoo wacht, ik zou wel even willen weten wat die v dan betekend? of blijft die er altijd?

Die V blijft daar altijd. Dat is Vercetti's mansion. Wat een locatie is dat geld verdiend. Daarom blijft daar een icoon net als bij de bedriujven die al zijn afgerond.

aha bedankt, ik vroeg het me al af waarom julie er "overheen praatte" :puh:
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_558958

Laat ik je er nog ff een kleine tip geven.

Dit is een handige weg om de missies te doen.

Dat betekend dat ik een lijstje geeft met het makkelijkste bedrijf boven en het moeilijkste onder.

nr1 is de makkelijkste en nr 8 de moeilijkste

1. Pole position club (hoeft er eigenlijk niks te doen dan een paar miezerige 600 dollar uit te geven)
  2. boatyard (hoeft er maar 1 keer voor te varen)
  3. sunshine autos (hoeft er aleen maar autos voor optehalen. ook wel handig voor tussendoor)
  4. cherrypoppers (hoeft er maar een par ijsjes te verkopen)
  5. kaufman cabs
  6. film studios
  7. prinworks
  8. malibu club (vooral om dat geld en de driver)

Ik hoop dat je hiet wat een hebt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.