ik heb heel erg veel muziek op mijn computer, en in sommige daarvan zijn de stukjes erg mooi.
Zo nu dan heb ik de vraag, is er een programma om deze stukjes eruit te kopieëren. (Het liefst dat het muziek nummer intact blijft.) Ik heb het al een aantal keer met de standaard geluidsrecorder geprobeert, (Daarmee heb ik ingestelt dat Geluisrecorder alleen opneemt wat er op de computer afspeelt.) maar dit geeft niet de muziek kwaliteit die het nummer zelf had... Dus denk ik, dan moet er zeker weten wel een goed programma hiervoor in aanmerking komen en dat ik hier dus voor kan gebruiken.
Hoi,
ik heb heel erg veel muziek op mijn computer, en in sommige daarvan zijn de stukjes erg mooi.
Zo nu dan heb ik de vraag, is er een programma om deze stukjes eruit te kopieëren. (Het liefst dat het muziek nummer intact blijft.) Ik heb het al een aantal keer met de standaard geluidsrecorder geprobeert, (Daarmee heb ik ingestelt dat Geluisrecorder alleen opneemt wat er op de computer afspeelt.) maar dit geeft niet de muziek kwaliteit die het nummer zelf had...
Dus denk ik, dan moet er zeker weten wel een goed programma hiervoor in aanmerking komen en dat ik hier dus voor kan gebruiken.
// Alvast Bedankt
// X-Qyeh