Geplaatst: 15 november 200618 jaren comment_543174 okee ik weet hoe ik moet cripte alleen wil ik nog weten waar ik ze kan downloaden alvast bedankt(K) grdz nickkk
Geplaatst: 15 november 200618 jaren comment_543315 Je hebt meer kans om geholpen te worden als je het gewoon rustig afwacht. Zodra iemand het antwoord weet krijg je vanzelf een reactie. Daarbij, dubbelposten is niet toegestaan op het forum, dus het doet eerder kwaad dan goed vrees ik. Geduld, geduld, geduld......
Geplaatst: 16 november 200618 jaren comment_543347 Je hebt meer kans om geholpen te worden als je het gewoon rustig afwacht. Zodra iemand het antwoord weet krijg je vanzelf een reactie. Daarbij, dubbelposten is niet toegestaan op het forum, dus het doet eerder kwaad dan goed vrees ik. Geduld, geduld, geduld...... Gedult ventje Misschien moet je leren googlen (maakt niet uit of je geen engels KAN!!!!)
Geplaatst: 16 november 200618 jaren Auteur comment_543530 eey quinsy houd je *** eens ik heb ruzie met jou op xfire niet op het gta forum duidelijk laat andere mensen erbuiten wil je n**b
Geplaatst: 16 november 200618 jaren comment_543583 eey quinsy houd je *** eens ik heb ruzie met jou op xfire niet op het gta forumduidelijk laat andere mensen erbuiten wil je n**b
Geplaatst: 16 november 200618 jaren comment_543642 Beiden kappen nu met dat geruzie, doorgaan > warn. @NICK Als je de Pawno Compiler voor SA-MP wilt hebben moet je de server downloaden vanaf de SA-MP Site, linkje staat bovenaan op dit forum.
okee ik weet hoe ik moet cripte alleen wil ik nog weten waar ik ze kan downloaden
alvast bedankt(K)
grdz nickkk