November 10, 200421 yr Yo Gamerz! Ik begrijp de missie : Cesar Vialpando niet goed... Ik kan me auto wel helemaal tunen maar ik zit met het probleem dat ik de missie niet begrijp met die pijltjes op de tuning beurs Hulp plz? Alvast dank! SmoOki <_<
November 10, 200421 yr Ik begrijp de missie : Cesar Vialpando niet goed... Ik kan me auto wel helemaal tunen maar ik zit met het probleem dat ik de missie niet begrijp met die pijltjes op de tuning beurs Hulp plz? Je moet je auto laten bewegen op de muziek. Midden onderin je scherm staat een rondje. Vanaf rechts onderin komen pijltjes je scherm binnen. Als het pijltje naar links wijst, moet je de rechterstick naar links doen als het pijltje in het rondje is. Kortom: je moet de stick in de richting van het pijltje drukken. Edited November 10, 200421 yr by BrokenTable
November 10, 200421 yr je mjij ook met je moet met je rechter analoge stick gebruiken als er beneden een pijltje naar reechts komt moet ook met je analoge stick naar rechts
November 10, 200421 yr Ik doe het zoals je het hebt gezegd maar telkens komt er weer Mission failed Wat doe ik fout
November 10, 200421 yr je moet ook op de muziek letten he Bovenin staat dan good of bad als je eindeigd met good dan heb je de missie klaar
November 10, 200421 yr Je moet meer punten dan die andere gast hebben. ( 3000+ ofzo.. ) Gewoon precies goed doen, dan voel je je controller vibreren. Dat is goed.
Yo Gamerz!
Ik begrijp de missie : Cesar Vialpando niet goed... Ik kan me auto wel helemaal tunen maar ik zit met het probleem dat ik de missie niet begrijp met die pijltjes op de tuning beurs
Hulp plz?
Alvast dank! SmoOki <_<