Jump to content
Geplaatst:
comment_544240

Na het succes van vorig jaar houden we ook dit jaar weer de Forum Awards om het jaar af te sluiten. In de Forum Awards worden in verschillende categorieën de beste leden van het forum gekozen. Er zijn dit jaar 25 categorieën, waaronder de meeste bekende categorieën van vorig jaar, maar ook enkele nieuwe. De onderdelen lopen uiteen van meest behulpzame lid tot beste sfeermaker, en van beste modder tot beste graphicus. Iedereen die ergens uitblinkt maakt dus kans in de prijzen te vallen!

We houden de gang van zaken van de vorige Forum Awards aan, wat betekent dat we beginnen met een nominatieronde. Hoe alles precies in zijn werk gaat kun je nalezen en navragen in het voor deze gelegenheid opgezette subforum.

• Reacties 34
  • Bezichtigingen 7.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_561438
Er hebben tot nu toe al 140 mensen hun stem uitgebracht.

gtafpollloldi1.png

gtafpolllol2nv9.png

Die aantal stemmen kloppen dus nooit. Ik zag eerder al de hele tijd mooie afgeronde getallen. Zeker omdat dit een 'geheime poll' is, ofniet?[/font]

Lol :D

Geplaatst:
comment_561487

Nou volgens mij klopt het wel hoor.....3500 stemmen gedeeld door 25 (aantal categorieen) geeft inderdaad 140. 140 mensen die dus stuk voor stuk 25 keuzes hebben gemaakt. En die keuzes zijn verplicht, want niet stemmen kan niet :D. Dus het aantal stemmen zal altijd in veelvouden van 25 stijgen en dus mooie ronde getallen geven.....

Geplaatst:
  • Auteur
comment_564902

Klokslag twaalf is geweest, en het stemlokaal is gesloten. Het volk heeft gesproken, de winnaars zijn gekozen.

De twee stemtopics zijn overgebracht naar de zesde verdieping van het GTAGames HQ, waar onze administratie nu alle stemmen telt en op echtheid controleert. Verwacht de uitslag van de GTAForum Awards 2006 tussen kerst en oud & nieuw. In de tussentijd wens ik alle genomineerden heel veel succes met in bedwang houden van hun zenuwen.

• 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.