Jump to content
Geplaatst:
comment_544515

Dit is natuurlijk het spel voor de autoliefhebber!

ss_preview_TestDrive_2005-04-13_16-01-28-93.jpg

Wat je kunt doen:

- Free Roaming

- Auto's Kopen ( Tijdens het kopen mag je met het gas spelen, je mag alle kleuren bekijken, en een testrit maken op de openbare weg! :bier: )

- Online Gamen!

- En Last but not least: Hardcore racen! :klap:

- Je kan ook met Motoren racen

- Als je op straat een andere racer ziet ( Computer ;) ) en je daagt hem uit, kan je gaan racen!

- Andersom ook, ze kunnen jou ook uitdagen!

In dit spel komen de duurste, en snelste exotics voor. Denk aan Ferrari's, Lamborghini's, Porsche's, Maserati's en Aston Martins.

Ook zijn er natuurlijk wat Onbekendere merken aanwezig, Pagani, Koenigsegg, Saleen en Wiesman.

Bewerkt: door Jowx

• Reacties 287
  • Bezichtigingen 21.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_745564

Wie heeft er een keer zin om te touren online? Op de PSP. Stuur mij maar een PB/PM als je zin heb.

BTW hoe zet ik op de PSP me lichten aan en uit?

Bewerkt: door Rullez

Geplaatst:
comment_745812
Wie heeft er een keer zin om te touren online? Op de PSP. Stuur mij maar een PB/PM als je zin heb.

BTW hoe zet ik op de PSP me lichten aan en uit?

als ik mijn nieuwe psp heb wil ik wel een keer met je rijden hoor, ik heb hem ook maar mijn psp doet het niet meer(verdronken :N ), nogmaals als ik mijn nieuwe psp krijg (de nieuwe elite) wil ik wel met je pspe :D en met TDU je lichten van je auto? je moet gas loslaten geloof ik en dan 1 of 2 keer op driehoekje drukken dan gaan ze aan :tu:

greettzzz, Tha-Ran

Geplaatst:
comment_745980
ik wil ook wel meedoen,maar als ik hem op de pc hebt zie ik bijvoorbeeld tha-Ran op de pc want hij speelt op de psp?!

Dus als ik jou goed snap heb jij hem op de PC. Maar kan ik op mijn PSP toch samen online met jou spelen :{

BTW mijn online naam is 'ZodiacNL'

Bewerkt: door Rullez

Geplaatst:
comment_746043

ik zou graag meedoen op de psp, en ik wil ook graag mijn savegame geven maar ik weet alleen niet hoe ik dat moet doen, ik heb het geprobeert met bestanden toevoegen maar dat lukt niet want ik moet een hele map kunnen krijgen maar als ik moet bladeren en ik druk op die map, gaat hij open?!? en dan moet ik kiezen tussen 4 bestanden kiezen?!? weet oo niet welke, en ik heb hem uitgespeelt :D

greettzzz, Tha-Ran

Bewerkt: door Tha-Ran

Geplaatst:
comment_746054
ik zou graag meedoen op de psp, en ik wil ook graag mijn savegame geven maar ik weet alleen niet hoe ik dat moet doen, ik heb het geprobeert met bestanden toevoegen maar dat lukt niet want ik moet een hele map kunnen krijgen maar als ik moet bladeren en ik druk op die map, gaat hij open?!? en dan moet ik kiezen tussen 4 bestanden kiezen?!? weet oo niet welke, en ik heb hem uitgespeelt :D

greettzzz, Tha-Ran

Doe dan alle bestanden

Geplaatst:
comment_746059

ja dat probeer ik maar het bestand PARAM.SFO en SECURE kunnen niet geupload worden

greettzzz, Tha-Ran

P.S. mijn onlne naam voor mijn psp is ook gewoon Tha-Ran

Geplaatst:
comment_746502
:7 toen ik vanmorgen mijn psp aanzette met TDU heb ik perongeluk op New Game gedrukt en daarmee mijn oude savegame per-ongeluk gewist, daarna heb ik op internet gezocht en heb er een gevonden maar van een amerikaanse savegame, die doen het toch niet op een europese psp?? naja éhh ik ben nog verder aan het zoeken maar ik denk niet dat het wat wordt en ik heb er iets gevonden van een europese maar dat is een RAR-bestand (weet echt wat ik er mee moet doen) weten julie wat je met een RAR-bestand moet doen? :N miss kunnen julie mij helpen en daarmee probeer ik julie te helpen voor de grote tour :D ik hoor het wel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.