Jump to content
Geplaatst:
comment_544515

Dit is natuurlijk het spel voor de autoliefhebber!

ss_preview_TestDrive_2005-04-13_16-01-28-93.jpg

Wat je kunt doen:

- Free Roaming

- Auto's Kopen ( Tijdens het kopen mag je met het gas spelen, je mag alle kleuren bekijken, en een testrit maken op de openbare weg! :bier: )

- Online Gamen!

- En Last but not least: Hardcore racen! :klap:

- Je kan ook met Motoren racen

- Als je op straat een andere racer ziet ( Computer ;) ) en je daagt hem uit, kan je gaan racen!

- Andersom ook, ze kunnen jou ook uitdagen!

In dit spel komen de duurste, en snelste exotics voor. Denk aan Ferrari's, Lamborghini's, Porsche's, Maserati's en Aston Martins.

Ook zijn er natuurlijk wat Onbekendere merken aanwezig, Pagani, Koenigsegg, Saleen en Wiesman.

Bewerkt: door Jowx

• Reacties 287
  • Bezichtigingen 21.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_783590

Ik zit eraan te denken hem te kopen, maar weet niet of mijn PC het aankan, en weet ook niet op Pakhard Bell die nog heeft.. (in de aanbieding dus..) Bij de beta demo stotterde hij al.. :7

Geplaatst:
comment_783613

Grove. ST :cya: ,Ontopic:Ik denk het niet ...Of j moet een nieuwe pc/laptop kopen of gewoon voorbij laten gaan.

Edit:Is er een geld cheat voor de ps2? die cheat van een forum heb ik al getest maar die deed het niet...

Bewerkt: door gekkieJ01

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.