Jump to content
Geplaatst:
comment_544515

Dit is natuurlijk het spel voor de autoliefhebber!

ss_preview_TestDrive_2005-04-13_16-01-28-93.jpg

Wat je kunt doen:

- Free Roaming

- Auto's Kopen ( Tijdens het kopen mag je met het gas spelen, je mag alle kleuren bekijken, en een testrit maken op de openbare weg! :bier: )

- Online Gamen!

- En Last but not least: Hardcore racen! :klap:

- Je kan ook met Motoren racen

- Als je op straat een andere racer ziet ( Computer ;) ) en je daagt hem uit, kan je gaan racen!

- Andersom ook, ze kunnen jou ook uitdagen!

In dit spel komen de duurste, en snelste exotics voor. Denk aan Ferrari's, Lamborghini's, Porsche's, Maserati's en Aston Martins.

Ook zijn er natuurlijk wat Onbekendere merken aanwezig, Pagani, Koenigsegg, Saleen en Wiesman.

Bewerkt: door Jowx

• Reacties 287
  • Bezichtigingen 21.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_645685
Posts met illegale content en reacties daarop zijn verwijderd, hou het hier legaal. :)

Nogmaals bovenstaande waarschuwing, de eerstvolgende die alsnog over warez post krijgt een probleem..

De betreffende posts zijn wederom verwijderd, check ook je inbox voor de lol. :)

Geplaatst:
comment_645764
Kan je op de psp ook vrij rondrijden en naar de autodealer gaan om een wagen te kopen.

Of is het gewoon races doen?

Op je PSP kan je inderdaad vrij rondrijden :)

Om je auto te kopen bij een autodealer weet ik niet zeker. Ik heb het opgezocht maar nog geen informatie gevonden. Ik zal wel eens editten wanneer ik een antwoordje heb ;)

Bewerkt: door Merticus XVII

Geplaatst:
comment_655522

Ik heb hem.Is een vet spel 8).Ik heb laats een verkend tocht gemaakt rond het eiland en het duur de lang!Maar jammer dat hij bij mij altijd vast hangt.Ik ben bij de eerste race maar altijd gaat hij dan niet verder :(.Maar vaak scheur ik gewoon met me Audi op het eiland!

Geplaatst:
comment_655535

Ik heb hem nu ook al een goede week, en ik moet zeggen dat dit wel een topspelletje is :)

Nu begint het wat te vervelen, omdat ik Champion ben en vanalles heb geunlockt.

Zo heb ik ook mijn autoserie moeten vergroten tot een maximum van 10 auto's ^_^

Ik gebruik meestal klasse C zoals de Aston Martin Zagato en de Martin Vanquish, Lotus en Lamborghini :puh:

Maar toch is het een topspelletje :*D

Geplaatst:
comment_655830

Test Drive Unlimited is helemaal cheatvrij. Je zult dus een beetje harder op je gaspedaal staan om je geld te innen :)

Er is een tijdrace waarbij je 1.000.000 dollar kunt winnen. De naam van de race ontgaat me heel even, maar als je deze lange race rond Hawaï hebt voltooid heb je je geld, en kan je een gratis auto afhalen bij de Alfa Romeo dealer.

Misschien een tipje hierbij: Gebruik een Kawasaki motor. De bikeshowroom unlock je door alle carshowrooms teminste een keer te hebben bezocht. Als je die Kawasaki motor hebt aangekocht ga je naar de tuningshop en upgrade je hem tot niveau 3.

De tijdrace heeft een limiet van 1 uur. Als je een checkpoint haalt heb je extra bonustijd om de checkpoint limiet te halen. Die start geloof ik rond de 15 minuten. De tijdrace heb ik al meerdere keren gedaan. Het vraagt veel concentratie en veel tijd, maar de prijs is toch ongelofelijk :)

#Edit hieronder: Was ik even vergeten :puh:

Bewerkt: door Merticus XVII

Geplaatst:
  • Auteur
comment_656116
Test Drive Unlimited is helemaal cheatvrij. Je zult dus een beetje harder op je gaspedaal staan om je geld te innen :)

Er is een tijdrace waarbij je 1.000.000 dollar kunt winnen. De naam van de race ontgaat me heel even, maar als je deze lange race rond Hawaï hebt voltooid heb je je geld, en kan je een gratis auto afhalen bij de Alfa Romeo dealer.

Misschien een tipje hierbij: Gebruik een Kawasaki motor. De bikeshowroom unlock je door alle carshowrooms teminste een keer te hebben bezocht. Als je die Kawasaki motor hebt aangekocht ga je naar de tuningshop en upgrade je hem tot niveau 3.

De tijdrace heeft een limiet van 1 uur. Als je een checkpoint haalt heb je extra bonustijd om de checkpoint limiet te halen. Die start geloof ik rond de 15 minuten. De tijdrace heb ik al meerdere keren gedaan. Het vraagt veel concentratie en veel tijd, maar de prijs is toch ongelofelijk :)

#Edit hieronder: Was ik even vergeten :puh:

De race die jij bedoelt dat je een Alfa Romeo 8C Competitione wint is de Island Tour en krijg je maar 200k voor.

The Millionaires Challenge is de race die het moet zijn waar je 1miljoen voor krijgt en verder niks ;)

Ik ben al een Tijdje Champion level en heb alle races gedaan. Ik ga nu proberen alle Courier missies en Delivery missies af te ronden. Dan zit er geen geld meer in het spel, enige manier dan is Instant Challenges en races overnieuw doen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.