Geplaatst: 19 november 200618 jaren comment_545557 Hallo, ik heb een probleemje. In San Andreas kan ik op elk voertuig andere voertuigen zetten, behalve op de faggio en de rustler, ik heb al met vele verschillende mods geprobeerd, maar elke keer geeft san andreas een error. Het is echt alleen maar bij de faggio en de rustler. Weet iemand hier iets op? Oh ja, mocht het verschil maken, ik heb san andreas V2 Jorair
Geplaatst: 19 november 200618 jaren comment_545610 Misschien kun je een patch voor V1 downloaden? Ik denk dat daar de fout zit.
Geplaatst: 19 november 200618 jaren comment_545649 Weet iemand hier iets op? Oh ja, mocht het verschil maken, ik heb san andreas V2 Dat is inderdaad de fout... Versie 2 is gemaakt zodat er niet kan worden gemod in San Andreas. Je kunt dus inderdaad de patch downloaden. Die is hier te vinden. Dan kan je ook MTA en SA-MP spelen .
Geplaatst: 22 november 200618 jaren comment_547557 kheb v1 en kan ook niet de piaggo modden geeft fout melding :S Exuses me for the topic bump
Hallo, ik heb een probleemje.
In San Andreas kan ik op elk voertuig andere voertuigen zetten, behalve op
de faggio en de rustler, ik heb al met vele verschillende mods geprobeerd, maar elke
keer geeft san andreas een error.
Het is echt alleen maar bij de faggio en de rustler.
Weet iemand hier iets op? Oh ja, mocht het verschil maken, ik heb san andreas V2
Jorair