Jump to content
Geplaatst:
comment_545560

Hey, ik had zomaar een ideetje :bonk: . Ik dacht laten we eens een wedstrijdje organiseren :D.

- De bedoeling! :?

Iedereen ontwerpt zijn eigen cover voor GTA IV. Met X-BOX 360 logo of Playstation 3 logo:D Het is de bedoeling dat je dat een beetje probeert met artwork enzo :D

Dan moet je eigenlijk nog een verhaallijntje er bij bedenken, net zoiets als er op de achterkant van de GTA spellen staat.. En wie de hoofdpersoon is en maak er als je wilt een kleine walktrough bij!

- Tips: :clown:

Je kan je laten inspireren door je eigen omgeving, familie, school etc..

- Aflsuiting: :sigaar:

De wedstrijd eindigt op 1 Januari 2007 :D In dit topic kan je discusseren, vragen of iemand wil samenwerken etc. Je mag tekenen, photoshop gebruiken paint. Het mag allemaal als het maar mooi is!

- Aanmeldingen: :cab:

- Leden:

1. DJ-JoeY ft. OnlyGrandTheftAuto

2. Need my speed

3. Mattiej

4. Die-hard

5. Niels_

6. Puma

7. $Neosyp$

8. erterer0

9. Tirz

10. anthonysmits

11. Wakkiegeslachts

12. Ferre

13. Dageraad

14. PHXRMX91

15. MASR

16. gtaboy107

17. Damos

18. Multi-gunner

19. 60-cent

20. Bright

Er kunnen er ook nog bijkomen, ik had eerst 10 maar ik wist niet dat dit zo snel ging groeien :D

- Jury:

-Stefantjuh

-Thundercover

-Speciial Marc

(verkeerd spellen van namen voorbehouden)

Als je mee wilt doen PM mij dan even zodat ik weet van wie ik allemaal dingen kan verwachten, en de andere mensjuhs ook :D.

- Winnaar :klap: !

Ik heb eigenlijk niks voor de winnaar. Het enigste tot nu toe is: RESPECT en EER :D

- Laatste paar zinnen: :duh:

Veel succes allemaal!

En grootte is een element, grootte hoeft opzich niet veel uit te maken als je verhaal maar spannend is. En een passende cover! :D

Bewerkt: door Stefantjuh

• Reacties 187
  • Bezichtigingen 17.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_549926

Het is beter om gewoon een poll aan te maken waar iedereen kan stemmen welke hij of zij het beste vind, want stel nou dat er 7 leden op dit forum zijn. 3 daarvan zijn jury lid en vinden bijvoorbeeld mijn document slecht, 4 van de 7 zijn echter geen jury lid en vinden mijn document het best. Dan heb ik dus verloren omdat er de verkeerde mensen in de jury zaten. :-(

Geplaatst:
  • Auteur
comment_550224

Okey, ik voeg jullie toe! En btw iederreen kan mee doen tot 1 januarie 2006 want dan moet alles ingeleverd worden! SUCCES :D

Bewerkt: door Stefantjuh

Geplaatst:
comment_550239
Okey, ik voeg jullie toe! En btw iederreen kan mee doen tot 1 januarie 2006 want dan moet alles ingeleverd worden! SUCCES :D

Edit: Je bedoelt zeker... 1 Januari 2007 :sst:

Geplaatst:
comment_550246

Edit: Je bedoelt zeker... 1 Januari 2007 :sst:

denk het wel anders is iedereen te laat :(

Geplaatst:
comment_550397

maar dan moet er wel een nieuw topic aangemaakt worden...

dan zou iedereen in dat topic die meedoet zijn verhaal+cover moeten plaatsen, en voor de rest er niets posten

en als de poll klaar is zeggen we wie heeft gewonnen(ps wannneer sluit de poll?)

Bewerkt: door $NeoSyp$

Geplaatst:
comment_550438

Iedereen post z'n aanmelding hier, dan maken we als de inschrijf tijd voorbij is een poll aan waar in iedereen kan stemmen op wie het best is. Dan word op een gegeven moment de poll gesloten en dan weten we wie dit heeft gewonnen. Ik heb trouwens nog een idee, je hebt een winaar voor de beste cover en een winaar voor de beste verhaallijn. :)

Geplaatst:
comment_550512
Iedereen post z'n aanmelding hier, dan maken we als de inschrijf tijd voorbij is een poll aan waar in iedereen kan stemmen op wie het best is. Dan word op een gegeven moment de poll gesloten en dan weten we wie dit heeft gewonnen. Ik heb trouwens nog een idee, je hebt een winaar voor de beste cover en een winaar voor de beste verhaallijn. :)

Sorry dat ik je moet onderbreken in je enthousiastme, need my speed, maar Stefantjuh heeft de wedstrijd gestart en heeft daarover de leiding. Hij zal dus bepalen hoe de beste cover, beste verhaallijn en best totaalpakket worden beoordeeld, want wij hadden namelijk ook al dat idee gekregen :puh: . Voorlopig mag je je nog gewoon inschrijven, en we hebben nog een hele maand te gaan ;)

need my speed:

Het is beter om gewoon een poll aan te maken waar iedereen kan stemmen welke hij of zij het beste vind, want stel nou dat er 7 leden op dit forum zijn. 3 daarvan zijn jury lid en vinden bijvoorbeeld mijn document slecht, 4 van de 7 zijn echter geen jury lid en vinden mijn document het best. Dan heb ik dus verloren omdat er de verkeerde mensen in de jury zaten.

Bij voetbal ofzo verlies kan je toch ook verliezen, omdat je een scheids hebt die een penalty geeft, terwijl dat niet zo was? In het leven kan je vaker op die manier verliezen. Om dat te voorkomen mogen ook juryleden zich aanmelden, zoals ik. Concentreer je nou maar op je cover en story ;)

$NeoSyp$:

we kunnen bter een jury van 3 mensen hebben, die mogen dan niet meedoen...

Op dit moment hebben we al 2 mensen (ik en Stefantjuh) en beide doen niet mee. Waar is anders de jury voor?

Bewerkt: door thundercover

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.