November 10, 200421 yr weet iemand wat ik moet doen bij de missie dam and blast?? Graag snel antwoord ben hem nu ant spelu
November 10, 200421 yr weet iemand wat ik moet doen bij de missie dam and blast??Graag snel antwoord ben hem nu ant spelu Naar vliegveld, daar het vliegtuig pakken. Daan naar vleigen naar de gele marker op de kaart, door de corona vliegen, /\ drukken om eruit te springen. Daarna naar het checkpiont bij de dam. Gebouw binnen gaan en bij alle 5 de generatoren (trap op) /\ drukken om bommem te plaatsen.
November 10, 200421 yr Author kan iemand mij vertellen op welke hoogte de corona zit ik kan hem echt niet vinden
November 10, 200421 yr zit kei hoog.. vanaf het vliegveld meteen zo ver mogelijk omhoog vliegen, totdat je er bent en dan zie je hem wel :unsure:
weet iemand wat ik moet doen bij de missie dam and blast??
Graag snel antwoord ben hem nu ant spelu