Geplaatst: 19 november 200618 jaren comment_545845 Gebruikt voor het graphic contest.. wat vinden jullie er van?
Geplaatst: 20 november 200618 jaren comment_546203 Ik vind hem inderdaad wel mooi, alleen ik zie geen mooie effects... Dat is jammer, een 6/10
Geplaatst: 20 november 200618 jaren comment_546253 Hijs een beetje standaard. Border is best wel kut... En je naam is er niet mooi ingezet... De auto heeft een groen raam? wtf . De hoeken zijn wel moooi, maar het is meer middel eeuwse versiering, niet voor een moderne render... Bij dat Cayman S zit zo'n richtertje... dat is wel grappig, maar dat heeft er eigenlijk helemaal niets mee temekanen Hmm, eigenlijk vind ik hem niet zo gelukt 5.5/10
Geplaatst: 20 november 200618 jaren comment_546353 Ik vind hem niet echt super maar ook niet lelijk. De achtergrond is wel mooi gedaan (border) maar hij past totaal niet bij de render. Want als de achtergrond zou passen bij de render wordt het een hele mooie signature. De brush border is erg leuk gedaan namelijk. De render is ook goed uitgeknipt en de 3 lijntjes onder de render staan ook leuk. Ik geef je 67% Werk nog even aan de minpuntjes en je krijgt een hoger cijfer
Gebruikt voor het graphic contest.. wat vinden jullie er van?